تلفن همراه

گوشی

November 22, 2017
22:28 چهارشنبه، 1ام آذرماه 1396
کد خبر: 85896

عرضه گوشی‌های اشتعال‌ناپذیر توسط هواوی

شرکت چینی هواوی با هدف رفع نگرانی مشتریان، گوشی‌های جدید خود را بر پایه استاندارد ایمنی TUV برای شارژ سریع، مواد امن و اشتعال ناپذیر، تعهد به حفظ محیط‌زیست و ضد آب و گردو‌غبار طراحی کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هواوی، با توجه به لزوم فناوری امن و اطمینان بخش، این شرکت تلفن‌های همراه Mate ۱۰ و Mate ۱۰ Pro را با همین نگرش طراحی کرده است. بر‌اساس این گزارش با توجه به اینکه سرعت شارژ در گوشی هوشمند بدون اطمینان از امنیت آن هیچ ارزشی ندارد، اگر امنیت باتری گوشی جدی گرفته نشود، نتایج آن می‌تواند فاجعه بار باشد. به همین دلیل Huawei گوشی‌های هوشمند خود را تحت آزمایش‌های سخت قرار می‌دهد. همچنین با توانمندی پیشرفته ساخت تجهیزات در هواوی، این شرکت از بهترین و امن‌ترین مواد در ساخت گوشی‌های خود بهره گرفته است. همچنین جلو و پشت این گوشی‌ها با بهره‌گیری از شیشه‌های مستحکم و قوی با مقاومت بسیار و به‌صورت نشکن طراحی شده‌اند. بر اساس گزارش مذکور،این شرکت از به کار‌گیری مواد پرخطر مانند مواد اشتعال زا، PVC، ترفتالات و… اجتناب کرده است. به علاوه هواوی از روش‌های ساخت دوستدار محیط زیست (Green) در تولید این گوشی‌ها بهره‌گیری کرده و حتی برای بسته‌بندی که این برند برای فروش گوشی‌های Mate ۱۰ به کار گرفته، گواهینامه Forest Stewardship Council TM اخذ شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.