تلفن همراه

گوشی

November 28, 2017
21:59 سه شنبه، 7ام آذرماه 1396
کد خبر: 86095

نحوه رفع مشکل “Unfortunately App Has Stopped Working” در گوشی های هوشمند

 

همه ما با این مشکل در گوشی مواجه شده ایم: “Unfortunately App Has Stopped Working”(متاسفانه کارکردن این برنامه متوقف شده است) یا “Not Responding” (پاسخگو نمی باشد) از این رو در این نوشته چند راه برای حل این مشکل به اشتراک می گذاریم.

دستگاه خود را ریستارت کنید

این ساده ترین راه حل است و در اکثر موارد خاموش کردن گوشی به سادگی باعث حل بسیاری از مسائل می شود. بنابراین اولین چیزی که پس از دریافت این خطا باید امتحان کنید این است که دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.

نصب دوباره یا به روز رسانی برنامه

اگر در یک برنامه با این مسئله مواجه شده اید، به Playstore سر بزنید تا بررسی کنید که آیا برنامه شما منسوخ شده است یا خیر. اگر برنامه قدیمی شده، آن را به آخرین نسخه به روز کنید تا مشکل حل شود. گاهی اوقات برنامه ها قدیمی شده و به طور روان کار نمی کنند، یک به روز رسانی می تواند به انجام سریع و دوباره ی برنامه کمک کند. اگر برنامه به آخرین نسخه به روز باشد، می توانید برنامه را حذف کنید و سپس بعد از چند ثانیه دوباره آن را نصب کنید. اگر هنوز این مشکل وجود دارد، می توانید برنامه را به اجبار متوقف کنید و تا آمدن یک بروزرسانی جدید صبر کنید.

پاک کردن کَش

کَش فایل های موقتی است که توسط یک نرم افزار ساخته شده تا سریع تر کار کند، اما در برخی موارد، کَش قدیمی دلیلِ خوب کار نکردن برنامه است. برای پاک کردن کَش به Settings-> Installed Apps-> APP بروید، و فقط روی Clear cache کلیک کنید. همچنین می توانید دیتاهای برنامه را پاک کنید، اما به یاد داشته باشید اگر این کار را انجام دهید، مجبور می شوید تنظیمات برنامه را مجدد انجام دهید.

نسخه قدیمی تر برنامه را نصب کنید

گاهی اوقات برنامه ها بخاطر آپدیت بد منتشر شده از برنامه نویسان، بد کار می کند؛ در چنین مواردی، دانلود APK یک نسخه قبلی با ثبات تر از برنامه، مشکلات مربوط به برنامه را حل می کند. به یاد داشته باشید که از سایت های غیرقابل اعتماد دانلود نکنید چون احتمال دارد برنامه دارای ویروس باشد.

برگرداندن به تنظیمات کارخانه

اگر هیچ یک از راه حل های فوق برای شما کار نکرد، برگرداندن به تنظیمات کارخانه تنها گزینه ای است که باقی می ماند. این راه توصیه نمی شود مگر اینکه مشکل خیلی جدی باشد و هیچ یک از روش های بالا کار نکند؛ زیرا با این روش تمام اطلاعات خود را از دست خواهید داد. بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید که به طور کامل از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه به Settings> Additional Settings> Backup and Reset> Factory data reset> Rest Phone بروید. سپس برای تایید وارد حساب کاربری Mi خود شوید.

 

منبع: c.mi.com

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.