بازار سرمایه

تجارت الکترونیک

December 4, 2017
18:35 دوشنبه، 13ام آذرماه 1396
کد خبر: 86215

دعوت از توسعه‌دهندگان جهت حضور و مشارکت در رویداد توان‌تک

 
مجتمع نیکوکاری آموزشی رعد با هدف آشناسازی  افراد دارای معلولیت با فناوری‌های نوین و نیز آگاهی‌بخشی نسبت به وجود فرصت‌های شغلی برای جامعه‌ی توان‌یاب ایرانی در کسب و کارهای تجارت الکترونیک، رویداد سه روزه‌ی توان‌تک را برگزار می‌کند.
 
علاوه‌ بر این، همایش سه روزه‌ی توان‌تک که از ۲۱ آذر امسال برگزار می‌شود، فرصتی است تا جامعه‌ی ۱۱ درصدی توان‌یابان از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود نیز استفاده کنند.
 
کافه بازار ضمن حمایت از این رویداد، در روز ۲۳ آذرماه یک کارگاه آموزشی با تمرکز بر موضوع دسترسی‌پذیری  برگزار خواهد کرد. در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با روش‌هایی آشنا خواهند شد که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها را برای افراد دارای معلولیت قابل استفاده می‌کند.
 
از توسعه‌دهندگان دعوت می‌شود با حضور در این رویداد، علاوه بر آشنایی با اثر مثبت دسترسی‌پذیری در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت، با فرصت‌های ایجاد اشتغال برای جامعه‌ی توان‌یاب کشورمان آشنا شوند و با ثبت محصول خود، آن را در معرض دید و ارزیابی هیئت داوران از منظر دسترسی‌پذیری برای توان‌یابان قرار دهند.
 
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به این نشانی مراجعه کنید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.