اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

December 11, 2017
23:04 دوشنبه، 20ام آذرماه 1396
کد خبر: 86390

انتشار آمازون پرایم برای تلویزیون‌های هوشمند اپل

بالاخره اپلیکیشن مخصوص فیلم و سریال آمازون پرایم برای دارندگان تلویزیون اپل (اپل تی وی) منتشر شد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت  the verge، حدودا شش ماه پیش بود که تیم کوک – مدیر عامل شرکت اپل – در رویداد رونمایی از محصولاتش، از عرضه اپلیکیشن آمازون پرایم برای تلویزیون های هوشمند اپل (اپل تی وی) در اواخر سال جاری میلادی ۲۰۱۷ خبر داد. هم اکنون طبق همان وعده، در آخرین روزهای ماه آخر سال ۲۰۱۷ این اپلیکیشن که مخصوص مشاهده فیلم و سریال است، در دسترس کاربران اپل تی وی قرار گرفته است تا از طریق فروشگاه آنلاین اپ استور اپل اقدام به دریافت و دانلود آن کنند.
 
البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای تلویزیون های نسل سوم به بعد اپل تی وی قابل دسترسی است. البته شرکت آمازون مدتی پیش نسخه ۵.۰ اپلیکیشن آمازون پرایم را برای گوشی های هوشمند آیفون ۱۰ معرفی کرده بود و حالا نیز برای نسل های جدیدتر تلویزیون های اپل معرفی کرده است. حالا با انتشار این نسخه، اپل تی وی گزینه های بیشتری برای استریم ویدیو و مشاهده انلاین فیلم و سریال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
 
به نظر می رسد انتشار اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی وی، پایانی بر مناقشات و درگیری های میان آمازون و اپل باشد چرا که غول تکنولوژی آمازون اعلام کرده بود تا زمانی که این برنامه اجازه نصب بر تلویزیون های هوشمند اپل را نداشته باشد، ما نیز این تلویزیون ها را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود قرار نخواهیم داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.