اپراتورها

تلفن همراه

December 13, 2017
23:29 چهارشنبه، 22ام آذرماه 1396
کد خبر: 86454

وجود 100 نقطه کور در پوشش تلفن همراه مشهد

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: حدود 100 'نقطه کور' پوشش دهی تلفن همراه اول در شهر مشهد شناسایی شده است.
 
محمد هاشم بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نقاط کور امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه اول به دلیل کمبود آنتن های مخابراتی بی.تی.اس وجود ندارد و آنتن دهی دچار اختلال می شود.
وی اظهار کرد: عدم استقرار آنتن های مخابراتی در مناطقی از شهر مشهد به دلیل عدم صدور مجوز نصب آنتن و یا تمایل نداشتن برخی مالکان ساختمان برای تمدید قرارداد نصب آنتن به دلیل تبلیغات سوء در زمینه خطرات آنتن های مخابراتی بر روی بدن، روی می دهد. 
وی گفت: طبق پیگیری ها و رایزنی های انجام شده با همکاری نهادهای ذیربط از قبیل شهرداری مشهد، آنتن های مخابراتی تا پایان امسال در مناطق دچار اختلال نصب شده و نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه اول به حداقل خواهد رسید.
بختیاری افزود: پوشش دهی تلفن همراه اول هم اکنون در مشهد و دیگر شهرستان های این استان در سطح پایداری کامل است.
وی اظهار کرد: اختلال شب گذشته و بامداد امروز تلفن همراه اول در شرق مشهد و مناطقی مانند بولوار جمهوری اسلامی و میدان حافظ به دلیل خرابی در شبکه رخ داد که با انجام تعمیرات و تلاش کارکنان مخابرات این اختلالات برطرف شد.
وی گفت: اختلالات قابل پیش بینی در تلفن همراه اول برای اجرای عملیات ارتقای شبکه قبل از وقوع به وسیله پیامک به مشترکان اطلاع رسانی می شود.
هم اکنون بیش از چهار میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت 6 میلیون نفری خراسان رضوی مشترک همراه اول هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.