December 17, 2017
17:49 یکشنبه، 26ام آذرماه 1396
کد خبر: 86525

راه‌اندازی اسنپ در دو شهر قزوین و بندرعباس

 اسنپ تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن رونمایی کرده است.
 
سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ دو شهر دیگر را به مراکز خدمات‌رسانی خود اضافه کرد. این سامانه خبر از راه‌اندازی سرویس اسنپ در شهرهای قزوین و بندرعباس داده است. به این ترتیب اسنپ اکنون در چهارده شهر ایران فعالیت می‌کند. نکته مهمی که در مورد گسترش خدمات‌رسانی اسنپ وجود دارد این است که این سامانه در کنار رشد کمی فعالیت خود به اعتلای کیفیت خدماتش نیز توجه دارد. از همین رو اسنپ تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن رونمایی کرده است. این قابلیت اکنون در فاز آزمایشی خود در شهر مشهد فعال شده است و به زودی در سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ فعال خواهد شد.
 
در اپلیکیشن اسنپ می‌توان هزینه سفر را پیش از درخواست خودرو مشاهده کرد و با هم‌راهان و خودروهای برگزیده این سامانه سفری آسان و ایمن را تجربه کرد. کاربرانی که اسنپ را به دیگران معرفی کنند بعد از انجام اولین سفر فرد معرفی‌شده می‌توانند یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) با اسنپ داشته باشند. همچنین فردی که معرفی شده است اولین سفر خود را با تخفیف (تا سقف ۸هزار تومان) انجام خواهد داد.
 
اسنپ برای سفر اول ساکنان دو شهر قزوین و بندرعباس هدیه‌ای ویژه در نظر گرفته است. کاربران اسنپ در این دو شهر می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف QB-Salamرایگان سفر کنند.
 
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ برای قزوین و بندرعباس» مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.