اپراتورها

تلفن همراه

December 23, 2017
11:54 شنبه، 2ام دیماه 1396
کد خبر: 86656

نشست سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با شرکت ایرانسل

 
نشست سازمان فن اوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با شرکت ایرانسل کشور با حضور دکتر اخوان سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری ، لیلا عزیزی سرپرست سازمان فاوا ،روح اله یزدانی سرپرست معاونت زیر ساخت و شبکه سازمان فاوا و مینوش مهرزاد سرپرست روابط عمومی این سازمان با حضور منصوری قایم مقام شرکت ایرانسل ،مهدی زاده مدیر فروش اجرایی ایرانسل و نبوتی کارشناس ارشد این شرکت برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری رشت در این نشست موضوعات گوناگونی در زمینه توسعه ، زیر ساخت و راه اندازی شبکه فیبر نوری و پروژه های مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت
.
منصوری قایم مقام شرکت ایرانسل از کلیات طرح توسعه ، زیر ساخت و راه اندازی فیبر نوری در سطح شهر رشت سخن گفت و از امادگی این شرکت برای پوشش ۶٠ کیلومتر فیبر از سطح شهر در کمتر از یکسال با تعیین الویت مسیر از سوی شهرداری، در فاز نخست خبر داد .
 
همچنین این شرکت در راستای توسعه شبکه های شهری و اجرای طرح های کلان ، در حال حاضر ٢۴ دکل اماده نصب و راه اندازی در سطح شهر رشت را دارد که مالکیت دکل ها با قابلیت بهره برداری انها را در اختیار شهرداری قرار خواهد داد .
 
دکتر اخوان سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری رشت به بررسی موارد فنی در قالب کلیات طرح پرداخت و به تفاهم و همکاری اپراتورهای مخابراتی سطح کشور در راستای تجمیع دکل های مخابراتی در طرح توسعه اتی شبکه های کشوری اشاره نمود .
 
لیلا عزیزی سرپرست سازمان فاوا شهرداری رشت نیز بعنوان نماینده شهرداری در راستای طرح های پیشنهادی و بررسی های لازم از نشست ها و مذاکرات آتی در پیشبرد اهداف سازمان سخن گفت.
وی خاطر نشان کرد که بعلت نیاز زیاد این شهر به توسعه ارتباطات، سازمان فاوا شهرداری رشت آمادگی همکاری همه جانبه جهت اجرایی شدن طرح تجمیع دکل های bts در سطح رشت را دارد و امیدوار است بتوان با یک برنامه ریزی درست و فنی با در نظر گرفتن شرایط قابل قبول هر سه اپراتور نسبت به اجرایی شدن طرح فوق اقدام نمود.
 
روح اله یزدانی سرپرست معاونت زیر ساخت و شبکه سازمان فاوا نیز به بررسی و تبادل نظر در زمینه مشخصات فنی پروژه پیشنهادی پرداخت.
 
در ادامه این نشست قایم مقام شرکت ایرانسل از امادگی نصب و راه اندازی ١۶ عدد میکرو دکل های این شرکت صحبت نمود که قابلیت نصب در رفیوژهای خیابان های سطح شهر رادارد و میتوان از بدنه انها به عنوان پایه تابلوهای تبلیغاتی ، تابلوهای VMS ، لایت باکس و روشنایی معابر شهری استفاده نمود.
 
و در پایان نشست پیشنهاداتی در خصوص زمینه های مختلف همکاری در زمینه هوشمند سازی و الکترونیکی کردن مدیریت شهری مطرح گردید و مقرر شد تیم فنی شرکت ایرانسل نسبت به ارائه ان طرحها به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت اقدام نماید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.