رگولاتوری

December 24, 2017
16:29 یکشنبه، 3ام دیماه 1396
کد خبر: 86706

بروز گشایشهای خوب در “IP” زیرساخت تا ۴ ماه آینده

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از گسترش و ارتقای کیفی شبکه زیرساخت در شش ماه آینده خبر داد و گفت: مهمتر از توسعه و ظرفیت شبکه پایداری آن است که این مهم با تلاش مدیران استانی محقق می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور صادق عباسی شاهکوه؛ مدیرعامل این شرکت ارتباطات، معاونان، مدیران ستادی و مدیران استانی این شرکت برگزار شد .

عباسی شاهکوه با اشاره به اجرایی شدن پروژه تدبیر از افزایش ظرفیت قابل توجهی در بخش انتقال خبر داد و گفت: ظرف چهار ماه آینده در بخش "IP" گشایشهای خوبی در شبکه زیرساخت ایجاد می‌شود و همچنین در شش ماه آینده شبکه زیرساخت با کیفیت عالی گسترش می‌یابد.

وی افزود: افزایش کیفیت سرویسهای زیرساختی موجب می‌شود تا اپراتورها بر بستر این شبکه سرویسهای بهتری ارائه دهند و هیچ تنگنای ارتباطی به دلیل مشکلات زیرساختی وجود نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تأکید بر اینکه مهمتر از توسعه و ظرفیت شبکه، پایداری آن است ادامه داد: این پایداری متکی به شما مدیران استانی است تا با قراردادهای نگهداری برای سرویس‌دهی مطلوب حرکت کنید.

او خطاب به مدیران استانی با اشاره به اینکه بخش نگهداری و حفاظت از اموال شرکت به دست آنهاست، ابراز کرد: مرزبندی به دلیل تغییرات ساختاری نادرست است چرا که همه ما در یک وزارتخانه درحال خدمت‌گذاری هستیم؛ هرجا نیاز باشد اختیارات بیشتری به استانها می‌دهیم تا کار به صورت روانتر انجام شود.

عباسی شاهکوه با اشاره به اینکه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیاست اتصال همه روستاهای کشور به فیبرنوری دنبال می‌شود، افزود: در برنامه ششم توسعه وزارت ارتباطات مکلف شده است که 80 درصد خانوارها را به اینترنت با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه دسترسی دهد.

در این نشست عباسی شاهکوه به موضوع تغییر ساختار استانها نیز اشاره کرد و گفت: لازم است این تغییرات را با نگاه فرصت‌محور بنگریم؛ سیاست وزارتخانه آن است که در هر استان یک نقطه تماس با بیرون از وزارت ارتباطات وجود داشته باشد و آن را تقویت کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه برخی اشکالات در موضوع تغییر ساختار قابل رفع است، عنوان کرد: لازم است در این زمینه، نمایندگان استانی در راستای بیان مستدل ساختار تفصیلی انتخاب و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.