تحلیل بازار

December 28, 2017
21:15 پنجشنبه، 7ام دیماه 1396
کد خبر: 86824

گجت‌های برتر سال 2017

در دنیای امروز گجت‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره بدل شده‌اند و اغلب افراد حداقل یک گجت را به طور مستمر به همراه دارند.

گجت‌های برتر سال 2017
به گزارش روزز چهارشنبه گروه اخبار علمی ایرنا از گاردین، سال 2017 پر بود از فناوری ها و نوآوری‌های مختلف در حوزه گجت‌ها و در این سال به طور مستمر ابزارهای جدید و جالبی به بازار معرفی شد.
چند گجت برتر سال 2017 میلادی به شرح زیر است:

1- ربات اسباب بازی Astrobot Kit محصول UBTech
این بسته سخت‌افزاری امکان ساخت سه نوع ربات را در اختیار کاربر می‌گذارد که هریک از آن‌ها با استفاده از یک حسگر مادون قرمز قابلیت حرکت در محیط را دارد. همچنین می‌توان این ربات‌ها را با استفاده از یک نرم‌افزار برنامه نویسی مناسب برای کودکان، برنامه‌ریزی کرد.
2- دستگاه بازی Nintendo Switch
این کنسول بازی قابلیت جدا کردن اجزای سخت‌افزاری را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین رویکرد جدیدی را برای بازی‌های آنلاین ارائه کرده که در آن ویژگی های Wii و DS به‌طور یکجا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
3- پروژکتور لمسی Xperia Touch محصول شرکت سونی
این ابزار فوق‌العاده قادر است هر سطحی را به یک نمایشگر لمسی تبدیل کند. بدین معنی که به سادگی می‌توانید ارائه اطلاعات را روی یک دیوار یا کمد انجام دهید و در عین حال از قابلیت یک صفحه نمایش لمسی برخوردار شوید.
4- دوربین Lumix GH5 محصول شرکت پاناسونیک
این دوربین مجموعه‌ای از ویژگی‌های بی‌نظیر را در اختیار می‌گذارد. پایدارکننده دیجیتالی و فیزیکی تصویر، قابلیت فیلم‌برداری 4k و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخی از ویژگی‌های این دوربین هستند.
5- هدفون سیمی PM-3 محصول Oppo
این هدفون با استفاده از درایورهای مغناطیسی صدای بلند و رسایی را پخش می‌کند و طراحی آن به‌گونه‌ای است که فشار ناچیزی را روی گوش‌ها و سر کاربر اعمال می‌کند و حداکثر راحتی را به همراه دارد.
6- دوربین امنیتی IQ محصول شرکت Nest Cam
این دوربین قادر است به طور خودکار انسان‌ها را تشخیص داده و حتی چهره آن‌ها را نیز شناسایی کند. همچنین دارای قابلیت دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز، بلندگوهای هشداردهنده و قابلیت چرخش در راستای چند محور است.
7- گوشی هوشمند G5 محصول موتورولا
این گوشی ویژگی‌های مختلفی از جمله اسکنر اثر انگشت، نمایشگر با کیفیت و دوربین 13 مگاپیکسلی را به قیمت بسیار نازل در اختیار کاربر می‌گذارد.
8- شارژر بی‌سیم Aukey
این شارژر که توسط شرکت چینی Aukey به صورت یک پایه عمودی ساخته شده، در مقایسه با شارژرهای تخت موجود در بازار هم کارآیی بهتر و هم طراحی جذاب‌تری دارد.
9- کابل شارژ Fuse Chicken Titan
این کابل شارژ که با یک لایه فولادی انعطاف‌پذیر پوشیده شده است، هرگز گره نمی‌خورد و نمی‌پیچد. در نتیجه دوام بسیار بالایی دارد و به سادگی پاره نمی‌شود.
10- ساعت هوشمند Apple Watch 3
در آخرین مدل ساعت هوشمند اپل برای دریافت تماس‌های تلفنی نیازی به اتصال ساعت با آیفون نیست. همچنین این ساعت به سرویس Apple Music متصل است و امکان درخواست هر نوع موسیقی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.