تجارت الکترونیک

رمز ارز

December 29, 2017
13:43 جمعه، 8ام دیماه 1396
کد خبر: 86830

راه‌اندازی پیام‌رسان مخصوص ارزهای دیجیتالی

اپلیکیشن پیام رسان بی چت BeeChat پلت‌فرمی را برای کاربران به منظور تسهیل مبادلات ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نظیر بیت کوین و همچنین تبادل اطلاعات میان آنها ایجاد کرده است.

این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، سایت‌ها و پلت‌فرم‌های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده‌اند.

کشورها و دولت‌های بسیاری از جمله برخی دولت‌های اروپایی همواره مردم و سرمایه‌گذاران را از مبادله، نقل و انتقالات پول با استفاده از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین منع کرده‌اند و به سرمایه‌گذاری در این ارز جدید که در اصل واقعیت فیزیکی ندارد، هشدار داده‌اند، چراکه آنها بر این باورند ارزش بیت کوین و ارزهای مشابه دیجیتالی، حبابی شکل و غیرواقعی است و به زودی این حباب ترکیده خواهد شد.

با وجود بسیاری از مخالفتها، اما باید این واقعیت را پذیرفت که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین از استقبال بی نظیری از سوی کاربران جهان مجازی اینترنت و سایر دلالان در کشورهای جهان مواجه شده است و همین امر هم باعث شده سایت ها و اپلیکیشن های بسیاری یک پلت‌فرم یا درگاه اختصاصی برای کسب ارزهای مجازی یا به اصطلاح استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مشابه ایجاد کنند.

هم اکنون اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی نیز به این عرصه پرتب و تاب پیوسته و گزارش شده است که به تازگی اپلیکیشن پیام رسان بی چت (BeeChat) به منظور سهولت در دسترسی و استخراج ارزهای مجازی رمزنگاری شده راه اندازی شده و شروع به کار کرده است و حالا این اپلیکیشن در جهان نخستین پیام رسانی خواهد بود که به تمامی علاقمندان به سرمایه‌گذاری و مبادله با ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده خدمات و سرویس‌های اینترنتی و آنلاین فراوانی را ارائه خواهد داد.

این پلت‌فرم از رمزنگاری کامل (end-to-end encryption ) استفاده می کند و انواع روش‌های ارتباطاتی همچون ارسال پیام، برقراری تماس های ویدئویی و صوتی را برای کاربران خود فراهم می آورد.

همچنین این پیام رسان در حال حاضر بیش از 10 ارز رمزنگاری را پشتیبانی می کند که می تواند در یک کیف پول دیجیتالی ذخیره و بین کاربران مبادله شود. این پلت فرم همچنین گزینه هایی را برای تسهیل تبادل اطلاعات در مورد بازار ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

بیت کوین بعنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان، در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش بی سابقه در ارزش خود در بازارهای جهانی بود به گونه ای که ارزش آن از ابتدای سال جاری میلادی از 1000 دلار به مرز ۲۰ هزار دلار رسید.

هرچند که بسیاری از تحلیلگران بازار معتقدند که حباب  ارزش بیت کوین و ارزهای  مشابه آن، پس از آنکه هر روز در حال بزرگتر شدن بود، در روزهای گذشته افزایش آن متوقف شده و ارزش آن به میزان حدود یک چهارم کاهش یافت و به زیر ۱۳ هزار دلار تنزل کرد. پیش‌بینی می‌شود این پیام‌رسان نظر میلیون ها کاربر را در جهان به خود جلب کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.