بازی

January 9, 2018
10:01 سه شنبه، 19ام دیماه 1396
کد خبر: 87076

در تعطیلات سال ۲۰۱۷ حدود ۵٫۹ میلیون واحد پلی‌استیشن ۴ به‌فروش رسیده است

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، امروز آمار فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و مطابق معمول شاهد آمار فروش خوب و فوق‌العاده ای در سطح جهانی هستیم.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، حدود ۵٫۹ میلیون واحد از کنسول پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۷ میلادی فروخته شده است. این میزان فروش، فروش کلی کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت جهانی را به عدد ۷۳٫۶ میلیون واحد می‌رساند که بسیار عالی است. با این حال، با توجه به فروش این کنسول در سال نوی میلادی (سال ۲۰۱۸) احتمالا آمار فروش از ۷۵ میلیون واحد عبور کرده است.

در زمینه سخت افزاری نیز آمار جالبی منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله سونی، ۵۵٫۹ میلیون واحد نرم افزار در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۷ روی پلی‌استیشن ۴ فروخته شده است؛ این آمار از جمع فروش عناوین دیجیتالی و فیزیکی به وجود می‌آید (فروش در خرده فروشی ها و فروش در فروشگاه پلی‌استیشن). در کل طول عمر کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت جهانی، ۶۴۵ میلیون نسخه نرم افزار تا آخر سال ۲۰۱۷ برای این کنسول به فروش رفته است که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

رئیس و مدیر عامل شرکت سونی، آقای جان کودرا (John Kodera) به تازگی در همین مورد صحبت‌هایی را ارایه کرده است. ایشان در مورد آمار فروش کنسول در تعطیلات سال ۲۰۱۷ صحبت کرده و همچنین در مورد سرویس محبوب پلی‌استیشن پلاس که هم‌اکنون حدود ۳۱ عضو نیز دارد، توضیح داده است:

از پشتیبانی ادامه دار طرفدارانمان در سراسر جهان سپاس گزاریم. ما مفتخر هستیم که آمار فروش قابل توجه فصل تعطیلات را اعلام کنیم. شبکه پلی‌استیشن با افزایش کاربران و اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس که از مرز ۳۱٫۵ نفر عبور کرد و همچنین فروشگاه پلی‌استیشن که بیشترین میزان فروش ماهانه خود را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ ثبت کرد، همچنان به طور فوق‌العاده ای پیشرفت خود را نشان داد.

من دوست دارم تا عمیق ترین قدردانی‌های خود را از طرفداران و همکاران‌ مان داشته باشم که به ما کمک کردند تا به چنین رکوردهای فوق‌العاده ای دست یابیم. ما تعهد بی نظیر خود را وعده می‌دهیم تا تجربه های شگفت انگیز بیشتری را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم که شامل بازی های انحصاری و سرویس‌های شبکه خلاقانه می‌شوند. این گونه پلی‌استیشن ۴ باز هم به بهترین مکان بودن برای بازی کردن ادامه می‌دهد.

موضوعی که برای همه مشخص و واضح جلوه می‌کند،، موفقیت همه جانبه کنسول سونی، یعنی پلی‌استیشن ۴ است. این کنسول همچنان به روند بسیار خوب خود در زمینه فروش ادامه داده و به نظر می‌رسد به این زودی ها نیز قصد توقف ندارد. پس از پایان سال ۲۰۱۷، سونی و طرفداران به سال ۲۰۱۸ بسیار خوشبین هستند زیرا عناوین انحصاری بسیاری خوب و مورد انتظاری مانند God of War و Detroit: Become Human و Marvel’s Spider-Man و Days Gone و Dreams و MLB The Show 18 در این سال عرضه می‌شوند (اگر اتفاق خاصی رخ ندهد) و رکورد های تعطیلات آخر سال ۲۰۱۸ می‌تواند بالاتر از سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد.

نظر شما در مورد فروش خوب کنسول پلی‌استیشن ۴ چیست؟ آیا این کنسول می‌تواند در زمینه فروش به کنسول افسانه‌ ای پلی‌استیشن ۲ برسد یا حتی نزدیک شود یا خیر.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.