لبه تکنولوژی

January 20, 2018
10:41 شنبه، 30ام دیماه 1396
کد خبر: 87379

شبکه تلویزیونی پرسپولیس در لنز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

ایرانسل شبکه اختصاصی باشگاه پرسپولیس را بر بستر شبکه تلویزیون تعاملی خود، لنز، راه‌اندازی کرد.

بنابر اعلام ایرانسل، علاقه‌مندان فوتبال و کسانی که می‌خواهند از آخرین خبرهای باشگاه پرسپولیس اطلاع پیدا کنند، می‌توانند از شبکه اختصاصی این باشگاه در لنز استفاده کنند.

شبکه تلویزیونی باشگاه پرسپولیس در این مرحله آزمایشی اقدام به پخش زنده و اختصاصی مسابقات و تمرین‌های عمومی پرسپولیس، مصاحبه با بازیکنان و گزارش از رختکن تیم، حواشی بازی‌های باشگاه، پخش بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز تاریخ پرسپولیس و همچنین پخش اختصاصی مستند «خط قرمز» از استودیو مخصوص باشگاه با حضور بازیکنان و کادر فنی و پیشکسوتان می‌کند.

این شبکه تلویزیونی از طریق نرم‌افزار کاربردی لنز و همچنین وب‌سایت لنز برای همه افراد در دسترس بوده و تا پایان دوره‌ آزمایشی آن به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان است.

همچنین استفاده از تلویزیون تعاملی ایرانسل، لنز، برای کسانی که از بسته‌های اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنند، رایگان است و از حجم اینترنت آنها هزینه‌ای کسر نمی‌شود.

علاقه‌مندان همزمان با هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد را از این شبکه تلویزیونی با گزارش اختصاصی و کارشناسی محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس تماشا کردند.

ایرانسل در آذرماه سال جاری با باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و استقلال قرارداد همکاری امضا کرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.