آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

January 20, 2018
10:44 شنبه، 30ام دیماه 1396
کد خبر: 87381

با محوریت «محتوای الکترونیکی»؛ کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران برگزار می شود

اندیشمندان و صاحبنظران حوزه یادگیری الکترونیکی در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گرد هم می‌آیند.

پونه مهرتاش دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: این کنفرانس به میزبانی دانشگاه تهران و توسط مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی افزود: امسال کنفرانس در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و البته برخی رویداد های جانبی کنفرانس مانند استارت آپ ویک اند محتوای الکترونیکی از تاریخ ۹ اسفند ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز می شوند.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران درباره محورهای این گردهمایی بزرگ علمی، بیان کرد: محور اصلی کنفرانس امسال با توجه به اهمیت محتوای الکترونیکی در این حوزه و لزوم تقویت آن «محتوای الکترونیکی» است.

مدیر شبکه اجتماعی-شعاع مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران افزود: محورهای اصلی کنفرانس شامل علم، هنر یادگیری – یاددهی (پداگوژی) در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر است.

مهرتاش با بیان اینکه کنفرانس امسال نسبت به سال‌های گذشته از بخش‌های متنوع و جدیدتری تشکیل شده است، عنوان کرد: عناوین این بخش‌ها غیر از ارائه مقالات علمی به سیاق تمام کنفرانس های علمی در خصوص تازه های این حوزه، شامل سخنرانی کلیدی، تازه های یادگیری الکترونیکی در جهان، نشست دانشجویی برای ارائه چالش ها و یافته ها این حوزه تا قبل از دفاع تز (تحصیلات تکمیلی)، جشنواره تولید محتوا و … است.

دبیر اجرایی برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران درباره گروه‌های هدف این گردهمایی علمی، عنوان کرد: اندیشمندان و صاحبنظران حوزه یادگیری الکترونیکی، اعضای هیات علمی حوزه‌های مرتبط و یا علاقمندان به این شیوه تدریس، دانشجویان دارای کسب و کار، افراد دارای ایده‌های کارآفرینی، موسسات آموزش الکترونیکی و همه علاقمندان به یادگیری الکترونیکی جزو مخاطبان اصلی این کنفرانس هستند.

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مقاله و ارائه پیشنهاد کارگاه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد:  داوری مقالات و بررسی پیشنهادها در حال انجام است. فرصت ارائه محتوا برای جشنواره‌ها و همچنین فرصت ارائه خلاصه پژوهشی برای نشست دانشجویی هنوز وجود دارد. ثبت نام در کنفرانس، کارگاه ها، نمایشگاه، استارتاپ ویکند شروع شده است و تا تاریخ ۲۰ بهمن از تعرفه زود هنگام برخوردار است.

مهرتاش با توجه به همراهان و حامیان کنفرانس، گفت: این کنفرانس از حمایت‌های  مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران به عنوان برگزار کننده دوازدهمین دوره کنفرانس و معاونت آموزشی دانشگاه تهران، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار بوده و پارک علم وفناوری دانشگاه تهران، موسسه آموزش عالی مهر البرز، انجمن دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی همکار ما در اجرای برنامه های کنفرانس و سیویلیکا، ISC، شاخه ایران IEEE همراهان ما در انتشار مقالات و پوشش اطلاعاتی کنفرانس هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.