اپلیکیشن

January 28, 2018
15:16 یکشنبه، 8ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87607

معرفی اپلیکیشن Google Keep برای یادداشت برداری

همه کاربران قطعاً کمبود یک یادداشت جذاب با محیط کاربری متفاوت را در گوشی های هوشمند خود احساس کرده اند. این در حالی است که سیستم عامل اندروید دفترچه یادداشتی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این مطلب به معرفی یک اپلیکیشن یادداشت ساده و کاربردی به نام Google Keep (گوگل کیپ) خواهیم پرداخت.

آشنایی با Google Keep

Google Keep در ابتدا فقط در قالب یک صفحه ی وب توسط کمپانی گوگل ارائه شده بود و یکی از سرویس های جذاب کمپانی گوگل بوده است. این سرویس کاربرد زیادی داشته و گزینه ی بسیار خوبی برای یادداشت کردن در هنگام گشت و گذار در وب بوده است. پس از مدتی این سرویس در قالب یک اپلیکیشن ساخته و ارائه شد که در نهایت با استقبال زیادی نیز روبرو شد. در واقع این سرویس یادداشت های شما در فضای ابری ذخیره خواهد کرد و با حساب کاربری گوگلتان همگام سازی خواهد شدف در نتیجه می توانید در پلت فرم های مختلف به صفحه ی یادداشت خود دسترسی پیدا کنید.

نحوه ی کار با اپلیکیشن Google Keep

 از نکات بسیار جالب این اپلیکیشن رابط کاربری جذاب و ساده است و امکان ذخیره ی یادداشت های متنی، صوتی و تصویری وجود خواهد داشت. همچنین می توانید یادداشت های خود را رنگی کنید و بر اساس رنگ به دسته بندی بپردازید و یا تنوعی در آن ایجاد کنید.

این اپلیکیشن همچنین قابلیت یادآوری و هشدار را دارد به این صورت که می توانید برای یک یادداشت زمانی را مشخص کنید تا در آن زمان با هشدار، انجام کاری را برای شما یادآوری کند. این قابلیت برای افرادی که مشغله ی زیادی دارند گزینه ی بسیار خوب و کاربردی خواهد بود. در بخش Add reminder علاوه بر تعیین زمان برای یادآوری، می توانید مکانی را از طریق لوکیشن انتخاب کنید و در صورتی که به آن مکان رسیدید هشدار مربوط به یادآوری را دریافت خواهید کرد.

در اپلیکیشن Google Keep می توانید یادداشت خود را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان برای دوستان خود ارسال نمایید. در واقع این اپلیکیشن می تواند نقش یک چرک نویس را داشته باشد. همچنین در این یادداشت می توانید لیستی از کارها را به صورت Checkbox تهیه کنید و پس از انجام هر کاری گزینه ی مربوط به آن را تیک بزنید. در صورتی که تعداد یادداشت ها زیاد شود امکان جستجو در بین یادداشت ها نیز وجود دارد، در نتیجه پیدا کردن یادداشت مورد نظر کار ساده ای خواهد بود. به طور کلی این اپلیکیشن در عین سادگی بسیار جامع و کاربردی است و تمامی امکانات لازم مربوط به یک یادداشت را ارائه کرده است.

محبوبیت اپلیکیشن Google Keep در بین کاربران

اپلیکیشن Google Keep در سیستم عامل های اندروید و iOS، مک و مرورگر های مختلف قابل استفاده خواهد بود. این اپلیکیشن دارای امتیاز 4.4 است و تاکنون بیش از 100 میلیون بار از طریق فروشگاه Google Play، بیش از 500 هزار بار از کافه بازار و بیش از 60 هزار بار از مایکت دانلود و نصب شده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های یادداشت در بین کاربران است. در نتیجه توصیه می کنیم که هر چه سریع تر به دانلود این اپلیکیشن از طریق مایکت بپردازید و از امکانات جذاب و جامع آن بهره مند شوید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.