اپراتورها

January 29, 2018
10:02 دوشنبه، 9ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87609

تعامل مخابرات و شرکت پست در زمینه کارگزاران مخابرات روستایی و ارائه سرویس ها

مدیر عامل شرکت مخابرات از همکاری با شرکت پست برای رفع مشکل کارگزاران روستایی خبرداد.

مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره رفع مشکل کارگزاران روستایی مخابرات در صفحه شخصی اش خبر داد: در مورد کارگزاران روستایی، امکان همکاری با مجموعه شرکت پست وجود دارد، به نحوی که از ظرفیت کاری این همکاران در دفاتر ارائه خدمات پستی در سراسر کشور استفاده شود. آمادگی داریم تا با طراحی مدل کسب وکار در بخش ارائه سرویس های باندل به منظور ایجاد ظرفیت اقتصادی و ارزش افزوده همکاری کنیم. با توجه به سرویس محور بودن هر دو شرکت و به دلیل نزدیکی حوزه فعالیت، امکان گسترش همکاری ها ، بیش از پیش وجود دارد.
وی همچنین افزود: ارائه سرویس های مربوط به مشتریان مخابرات ازطریق دفاتر پستی و امکان استفاده از ظرفیت بانک اطلاعاتی کدهای پستی در حوزه تلفن ثابت از زمینه های همکاری پیش رو است.
صدیری همچنین بیان کرد: آمادگی داریم تمام نیازهای ارتباطی شرکت ملی پست را در تمام بخش ها برآورده سازیم، به نحوی که تعامل دو سویه دو شرکت تا چند برابر وضعیت فعلی افزایش یابد.
مدیرعامل جدید مخابرات خاطرنشان کرد: در دیداری که با اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پست داشتم آنها نیز در این دیدار با اشاره به همکاری های فی مابین دو شرکت تاکنون ، بر افزایش این همکاری ها با توجه به نقش ویژه مخابرات در کشور و نفوذ ICTدر سطوح مختلف صنعت و اشتغال تاکید کردند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.