اپراتورها

تلفن همراه

January 29, 2018
13:43 دوشنبه، 9ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87616

سرویس “تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت” برای نخستین بار در ایران توسط شاتل‌موبایل به بازار معرفی شد

مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه سرویس «تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت» با هدف ایجاد سهولت کاربری و جلوگیری از تحمیل هزینه بالای ناشی ازتعرفه مصرف آزاد اینترنت به مشترکین تلفن همراه و برای نخستین بار در کشور خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، آرش کریم‌بیگی با بیان این مطلب اظهار داشت: با عرضه این سرویس جدید، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، با تمام شدن حجم اینترنت بسته ترکیبی خود، برخلاف مشترکین سایر اپراتورهای کشور دیگر نگران تحمیل هزینه سنگین اینترنت مصرف آزاد و خارج از بسته نخواهند بود، زیرا پس از پایان حجم اینترنت بسته ترکیبی ماهیانه خود و در صورت ورود به طرح مصرف آزاد، بابت هر کیلو بایت مصرف اینترنت تنها ۰٫۰۷۵ ریال می‌پردازند. این در حالی است که تعرفه پایه مصرف آزاد اینترنت مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کشور ۰٫۶ ریال به ازای تبادل هر کیلوبایت اطلاعات است.
 
وی تصریح کرد: این تعرفه، پایین‌ترین تعرفه مصرف آزاد اینترنت در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور است که توسط شاتل موبایل عرضه شده است.
 
به گفته مدیرعامل شاتل موبایل، تحمیل هزینه بالای ناشی از مصرف آزاد اینترنت یکی از مشکلات گریبانگیر مشترکان تلفن همراه کشور بوده است. زیرا زمانی که حجم اینترنت بسته ترکیبی مشترک به اتمام میرسید، به صورت خودکار تعرفه مصرف آزاد عادی اینترنت برای مشترک محاسبه و هزینه بسیار زیادی را به آنان تحمیل می‌کرد و یا مشترک مجبور می شد نسبت به خرید یک بسته افزایشی جدید تا پایان دوره بسته ترکیبی خود اقدام کند.
 
کریم بیگی با اشاره به اینکه بسته‌های ترکیبی شاتل موبایل، مقرون به صرفه ترین تجربه استفاده از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت را به همراه خدمات محتوایی اختصاصی نماوا برای مشترکین این اپراتور فراهم می آورد، افزود: قابلیت‌هایی از قبیل انتقال باقی مانده حجم بسته به دوره بعد، عدم محدود سازی زمان استفاده بخشی از حجم بسته خریداری شده مشترک به ساعات خاصی از شبانه روز، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، قابلیت تمدید خودکار بسته و سیستم پیشرفته مدیریت آنلاین سیم‌کارت در کنار عرضه پایین ترین تعرفه خدمات پایه سیم کارت های اعتباری کشور، باعث شده محصولات و خدمات این اپراتور برای مشترکین متفاوت و منحصر به فرد باشد.
 
گفتنی است، متقاضیان برای انتخاب شماره شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک به همراه بسته ترکیبی آغازین می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی فروش و ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.