فناوری

February 5, 2018
9:25 دوشنبه، 16ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87783

HTC Breeze ؛ اولین ساعت هوشمند تمام صفحه ، به زودی به بازار می آید

HTC  قصد دارد اولین ساعت هوشمند با صفحه نمایش تمام صفحه را به بازار عرضه کند. شرکت تایوانی لوازم الکترونیکی و مصرفی، HTC، مدت ها است در صنعت گوشی های هوشمند فعالیت و حضوری فعال دارد ولی در طی این سال ها نتوانسته محصولی ارائه بدهد که اولین و برترین بازار باشد.  بعضی از کاربران معتقدند که این شرکت دستگاه های معمولی را برای قیمت های بالاتر از حد معمول عرضه می کند.  اما این بار، به نظر می رسد که HTC سعی کرده جزو اولین ها باشد !


طبق گفته evleaks این کمپانی در حال کار بر روی ساعت هوشمند تمام صفحه یا Fullscreen بوده که البته کد نام آن HTC Breeze است. این دومین باری است که این شرکت از این کد نام  استفاده می کند. حدود یک هفته قبل ، خبر دیگری از کمپانی اچ تی سی منتشر شد که درباره بنچمارک یکی از محصولات میان رده این کمپانی که مجهز به اسنپدراگون 625 است، بود که در بنچمارک گیگ بنچ ( Geekbench ) ظاهر شده بود. در آن خبر هم از همین کد نام Breeze  استفاده شده بود. ولی آن جا صحبت از یک تلفن هوشمند میان رده بود و حالا صحبت از ساعت هوشمند با همین کد نام یعنی Breeze  است!

ایوان بلاس در تاریخ 4 فوریه در evleaks اعلام کرد : « HTC ، محصول جدید خود را که یک گوشی 5.5 اینچی و با کد نام Breeze معروف است( و این کد نام برای دومین بار است که شنیده می شود) با صفحه نمایش کامل، نسبت تصویر 18:9 و رم 2 گیگا بایتی و 16 گیگا بایت حافظه داخلی و باتری 2370 میلی آمپر ساعتی و دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و 5 مگاپیکسل جلو و پردازنده مدیا تک ، رونمایی خواهد کرد.»

با توجه به گزارش ایوان بلاس، این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده MediaTek همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی طراحی شده است. هم چنین صفحه نمایش  5.5 اینچی تمام صفحه خواهد بود و نسبت تصویر 18:9 خواهد داشت. در بخش دوربین، هم اطلاعات آن را مشاهده کردید. با نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند، تقریبا باید ​انتظار یک گوشی میان رده و با برچسب قیمت پایین را داشته باشیم.

تاکنون هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری یا در دسترس بودن آن مطرح نشده است، البته همان طور که ایوان بلاس اظهار داشته، با توجه به مشخصات، قیمت آن نیز مشخص می شود. ظاهرا باید منتظر کنگره جهانی موبایل (MWC 2018 ) باشیم تا شاهد رونمایی محصولات جدید این کمپانی باشیم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.