اپراتورها

February 6, 2018
8:51 سه شنبه، 17ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87815

مهندس صدری تاکید کرد: استفاده از تخصص نیروهای جوان و با انگیزه در عین تکیه به تجربه کارکنان با سابقه

مهندس صدری و هیات همراه در دیدار صمیمانه با کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی تاکید کردند: استفاده از تخصص نیروهای جوان در عین تکیه به تجربه کارکنان با سابقه راهکار حل مسائل پیش رو در مخابرات است.

سیدمجید صدری در این دیدار صمیمانه که به مناسبت دهه مبارک فجر و افتتاح طرح های مخابراتی استان خراسان جنوبی برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: نکته بعدی تعامل با سازمانهاست و تمام تلاش ما این است که با بخش خصوصی همکاری کنیم و سعی می کنیم از این پتانسیل استفاده کنیم.

مهندس صدری در دیدار با کارکنان منطقه مخابراتی خراسان جنوبی اظهار داشت: حفظ کرامت نیروی انسانی و توجه به منابع انسانی شرکت مخابرات از اولویت های اساسی و برنامه های پیش روی است و ضمن تشکر از زحمات کارکنان این منطقه خواستار استفاده از تجربه و تخصص باتجربه ها و همینطور میدان دادن به جوانان در این عرصه شد.

وی از نهادینه کردن تخصص در شرکت مخابرات ایران و تعامل سازنده با بخش خصوصی حمایت کرد و خواستار استفاده متناسب و صحیح از پتانسیل بخش خصوصی شد.

مهندس صدری توجه و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران را وظیفه همه کارکنان این مجموعه دانست و کمک به بخش خصوصی ، در زمینه کسب وکارهای نوپا و گسترش همکاری با این بخش را یک تعامل سازنده و در جهت ارتقا جایگاه شرکت مخابرات ایران عنوان کرد. 

مدیرعامل مخابرات گفت: نکته بعدی تعامل با سازمانهاست وتمام تلاش ما این است که با بخش خصوصی همکاری کنیم و سعی می کنیم از این پتانسیل استفاده کنیم

 وی افزود: بحث بعدی استفاده از تولید داخل است و امیدواریم با کمک شما کارکنان زحمت کش مخابرات، این شرکت را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

در این دیدار مهندس عیدی زاده، مدیر منطقه مخابرات خراسان جنوبی نیز، پیش فرض توسعه استان را تعامل سازنده و دوسویه با دیگر سازمان ها دانست و تلاش همکاران در این زمینه را خواستار شد.

وی با تاکید بر استفاده از تولید داخل، افزود:نکته بعدی کمک به کسب و کارهای نوپاست و مخابرات ایران می تواند این نقش را ایفا کند.

مدیر مخابرات منطقه نحوه تعامل سازنده با دیگر سازمانها و تلاش همکاران در توسعه مخابرات این منطقه را تشریح و از تمام کارکنان تشکر کرد.

همچنین در انتهای این جلسه صمیمانه، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.