گوشی

February 7, 2018
14:59 چهارشنبه، 18ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87870

آنر 7C با چهار دوربین در TENAA رویت شد

آنر 7C می تواند یکی از گوشی های هوشمندی باشد که کمپانی چینی هواوی تصمیم دارد در آینده نزدیک آن را معرفی کند.

در فهرستی که از TENAA منتشر شده در آن یک گوشی هوشمند جدید از برند آنر با شماره مدل LND-AL30 با چهار دوربین و طراحی خاص با بدنه فلزی دیده شده است. طبق گزارش های منتشر شده، احتمال می رود که این گوشی هوشمند جدید همان آنر 7C معروف و مدل با امکانات ضعیف تر آنر 7X باشد. با توجه به اینکه هواوی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا غرفه دارد، می توان این احتمال را هم در نظر گرفت که شاید هواوی در این رویداد چند گوشی هوشمند مختلف برای رونمایی به میدان بیاورد.

لیست TENAA از طراحی گوشی هوشمند جدیدی خبر می دهد اما جزئیات این محصول مشخص نیست. به نظر می رسد که در این گوشی هوشمند، دارای اسکنر اثر انگشت و دوربین اصلی دوگانه در پشت باشد. در عین حال، صفحه نمایش با نسبت ابعاد تصویر 18:9 را مشاهده می کنیم که بسیار شبیه به آنر 7X است. نکته جالب توجه، در خصوص دوربین سلفی دوگانه این گوشی هوشمند است. آنر برای محصول جدید خود 4 دوربین در نظر گرفته، دوربین دوگانه اصلی و دوبین دوگانه سلفی. اگر آنر 7C یک مدل ضعیف تر از 7X باشد، در خصوص دوربین باید بگوییم که از برادر بزرگتر خود، قوی تر ظاهر خواهد شد. آنر 7X دارای دوربین اصلی دوگانه است، یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی، مانند بسیاری از دیگر گوشی های هوشمند موجود در بازار، این دو ویژگی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته اند.

اگر این اطلاعات مربوط به آنر 7C باشد، در واقعی جانشینی برای آنر 6C خواهد بود که در سال 2017 معرفی شد. آنر 6C یک گوشی هوشمند دو سیم کارته با نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی (720×1280 پیکسل) امولد، پردازنده اسنپدراگون 435، با 3 گیگابایت رم است. دوربین اصلی این گوشی، 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت آنر 7C ، مشخصات فنی و زمان رونمایی آن منتشر نشده اما از آنجایی که این اطلاعات در TENAA رویت شده، می توان انتظار داشت که به زودی مشخصات فنی آن هم منتشر شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.