گوشی

February 7, 2018
15:02 چهارشنبه، 18ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87871

بروز رسانی پچ امنیتی ماه فوریه اسنشال فون هم منتشر شد!

اسنشال فون PH1 بروز رسانی پچ ماه فوریه را دریافت کرد. ظاهرا تنها پس از گذشت یک روز از بروز رسانی پچ ماه فوریه گوگل برای گوشی های نکسوس و پیکسل، اسنشیال هم تصمیم گرفت بروز رسانی پچ امنیتی ماه فوریه خود را بروز رسانی نماید.

اسنشال فون

حجم این بروز رسانی که برای گوشی های هوشمند PH-1 خود منتشر نموده است، در حدود 65 مگابایت است و به عنوان نسخه NMK24B معرفی شده است.

ظاهرا هیچ تغییر خاصی در این نسخه دیده نمی شود. ظاهرا در ابتدا کاربران پراتور اسپرینت می توانند این بروز رسانی را دریافت کنند.

اسنشال فون (Essential Phone) محصول کمپانی نوپای بنا نهاده شده به دست اندی رابین (خالق اندروید) است. طراحی زیبا، فریم تیتانیومی، پنل پشتی سرامیکی، نمایشگر تمام صفحه با یک شکاف کوچک در بالا برای تعبیه‌ی دوربین سلفی، اندروید تقریباً خالص و وعده‌ی انتشار آپدیت‌های منظم برای آن از جمله ویژگی‌های تاثیرگذار این گوشی محسوب می‌شوند.

اسنشال فون دارای صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه‌ی 5.7 اینچی با تراکم پیکسلی 2560 * 1312 و تراشه‌ی اسنپدراگون 835 است. ترکیبی از فلز تیتانیوم و سرامیک ساختار آن را شکل می‌دهد ضمن اینکه حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 4 و 128 گیگابایت ظرفیت دارند. این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی دوگانه‌ی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد. همچنین باتری‌ای با ظرفیت 3040 میلی آمپر ساعت این مجموعه‌ی قدرتمند را تغذیه می‌نماید.

اسنشال فون یک گوشی واقعا بدون حاشیه است. اگر بخواهیم حاشیه های آن را با گلکسی S8 و الجی G6 مقایسه کنیم، اسنشال فون پیروز میدان خواهد بود ، زیرا از همه آنها حاشیه کمتری دارد. حتی دوربین سلفی آن، در لبه‌ی بالایی، به شکل خاصی با نمایشگر احاطه شده است. مطلب دیگر این است که لبه‌  بالایی گوشی اسنشال فون هم دیدنی است و  حتی نوار بالای اندروید نیز این قسمت بالای گوشی را پوشش نمی‌دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.