رگولاتوری

February 18, 2018
10:03 یکشنبه، 29ام بهمنماه 1396
کد خبر: 88101

توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیک در دستور کار پست

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.

حسین نعمتی در مراسم معارفه مدیر کل پست استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرعت هوشمندسازی در بخش پستی رضایت‌بخش است اضافه کرد: البته سرعت هوشمندسازی باز هم باید افزایش پیدا کند و شیوه‌های سنتی حذف و روش‌های هوشمند جایگزین شود، علاوه بر این اگر به دنبال ارتقای جایگاه سازمانی هستیم باید با بهره‌گیری از مجموعه قوی و منسجم شبکه پستی این مهم را محقق کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران در ادامه گفت: شبکه پستی کشور  نیرو محور است، به همین جهت باید از انعقاد قراردادهایی که موجب مستهلک شدن شبکه، فرسایش نیروی انسانی و سایر دارایی‌ها می‌شود، جلوگیری کرد.

نعمتی همچنین به موضوع حضور رقبا در عرصه ارایه خدمات پستی اشاره کرد و گفت: باید جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده را در دستور کار قرار دهیم و با استفاده از سرمایه هایی مانند استفاده از  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اساسنامه جدید، توسعه خدمات از طریق ارایه سرویس‌های مبتنی بر بانک‌های اطلاعاتی موجود و تجارت الکترونیک را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی همچنین فلسفه وجودی همکاران و مدیران در شرکت ملی پست را ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: این موضوع بارها از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تاکید قرار گرفت و در استان خراسان رضوی نیز با توجه به پتانسیل‌های موجود اعم از نیروهای انسانی فرهیخته و با تجربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به ارتقای سطح معیشت کارکنان را جزو اولویت‌های اصلی خود می‌داند که البته این موضوع منوط به عملکرد تک تک همکاران در سطح کشور نیز است.

وی استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه‌های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و این موضوع را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و تغییرات مدیریتی در سطح کشور را نیز برگرفته از همین رویکرد ارزیابی کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درنهایت با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال از مدیران خواست به منظور ارایه خدمات با کیفیت، ارسال به موقع مرسولات مشتریان و تامین رضایت مردم تمهیدات لازم را به کار بگیرند و با اخلاق‌مداری که از ویژگی‌های اساسی شبکه پستی کشور است، صادقانه به دنبال تامین رضایت ذینفعان باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.