تجارت الکترونیک

رسانه‌های اجتماعی

رمز ارز

February 19, 2018
11:07 دوشنبه، 30ام بهمنماه 1396
کد خبر: 88118

کسب و کار تلگرام از ارزهای دیجیتالی !

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که به تازگی به کسب و کار در زمینه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده روی آورده است، سودی معادل ۸۵۰ میلیون دلار کسب کرده است.

این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب‌سایت‌ها، حساب‌های کاربری و پلت‌فرم‌های بسیاری برای استخراج بیت‌کوین یا بیت‌کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آنها به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند.

با وجود بسیاری از مخالفتها، اما باید این واقعیت را پذیرفت که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین از استقبال بی نظیری از سوی کاربران جهان مجازی اینترنت و سایر دلالان در کشورهای جهان مواجه شده است و همین امر هم باعث شده سایت‌ها و اپلیکیشن های بسیاری یک پلت‌فرم یا درگاه اختصاصی برای کسب ارزهای مجازی یا به اصطلاح استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مشابه ایجاد کنند.

حالا اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که به تازگی وارد عرصه مبادلات و کسب درآمد از طریق این منبع نوظهور مالی شده، توانسته است در مدت زمان کوتاهی ۸۵۰ میلیون دلار به جیب بزند. چند ماه پیش بود که با سرعت گرفتن روند ارزش ارزهای دیجتالی همچون بیت کوین، تلگرام ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی خود تحت عنوان TON را وارد این عرصه کرد تا بتواند از این طریق، پیام رسان محبوب خود را تقویت کرده و بهبود ببخشد و از آن طرف هم به ثروت های اندوخته شرکتش بیفزاید.

تلگرام که این ارز دیجیتالی اختصاصی را در اختیار کاربران و شرکت های تجاری قرار داده است، حالا از استقبال بی نظیر و کسب درامد بیش از حد انتظارشان بسیار خوشحال و خشنود شده‌اند چرا که مدیران تلگرام پیشتر برآورد کرده بودند که از این ارز دیجیتالی تنها می‌توانند تا سقف ۶۰۰ میلیون دلار کسب درآمد کنند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که در صورتی که ارز دیجیتالی TON به عرضه عمومی درآید، میزان فروش آن درامدی معادل حدودا ۱.۲ میلیارد دلار را عائد تلگرام می کند و مجموع درآمدهای این شرکت را به مرز دو میلیارد دلار خواهد رساند.

به نظر می‌رسد کسب درآمد تلگرام همانند اپلیکیشن پیام رسانش، از استقبال بی نظیر و محبوبیت بالایی برخوردار شده است که می تواند نوید بخش سرنوشت خوب این پیام رسان در آینده باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.