اپراتورها

تلفن همراه

February 21, 2018
23:11 چهارشنبه، 2ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88168

مهندس صدری: ثبت بیش از 44میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران به صورت ماهانه

مهندس صدری با اعلام فراهم شدن امکان برقراری تماس با سامانه2020 در سراسر کشور گفت : ماهانه به صورت میانگین بیش از 44میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران، برقرار و پیگیری می شود.

سیدمجید صدری با بیان این مطلب گفت: از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور تنها با شماره گیری کد منطقه به همراه شماره 2020 می توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره برداری کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با این امکان، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می توان با سامانه 2020 ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: هم اکنون سامانه 2020 به صورت شبانه روزی پاسخگوی 2میلیون و500 هزارتماس به صورت ماهیانه وسامانه 2010 که سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران می باشد، پاسخگوی 15هزار تماس در طی ماه است.

صدری خاطرنشان کرد: سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران با شماره 9990 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی 4میلیون و500 هزار تماس است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 118به عنوان قدیمی ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است افزود: تمامی سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران همواره رصد وپایش و بهینه سازی شده و در این راستا تدوین SLAو نحوه پاسخگویی ، اصلاح سیستم ها ، گزارش گیری متمرکز و آموزش مستمر کارکنان به صورت پیوسته در حال انجام است.

صدری در پایان گفت: رویکرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها ، ارائه ارزیابی های مبتنی برSLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.