تلفن همراه

گوشی

February 28, 2018
12:58 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88338

عرضه رقیب تازه آیفون با بلندگوهای قدرتمند و هوش مصنوعی بالا

ایسوس گوشی تازه ای به نام زنفون ۵ تولید کرده که رقیبی جدی برای گوشی قدرتمند آیفون ایکس محسوب می شود و از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است.

این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی است که حدود ۹۰ درصد از بدنه آن را پوشانده و هوش مصنوعی وظیفه تنظیم خودکار نور و میزان رنگ ها را بر عهده دارد.

حسگرهای تعبیه شده بر روی بدنه از حضور کاربر در برابر گوشی مطلع می شوند و به طور خودکار وقتی فرد محل را ترک کند، نمایشگر را خاموش می کنند.

گوشی یادشده تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و نسبت تصاویر در آن ۱۹ به ۹ است. دقت نمایشگر ال سی دی این گوشی ۲۲۴۶ در ۱۰۸۰ است و مجهز به قفل چهره برای باز کردن گوشی در صورت مشاهده صورت فرد است.

پردازنده Snapdragon ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است. حداقل قیمت این گوشی ۴۹۹ یورو و باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپری است.

دوربین های دوگانه این گوشی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بوده  و از توانایی خوبی برای عکاسی باکیفیت در شب برخوردار هستند. هوش مصنوعی این گوشی در تنظیم نور و رنگ و پردازش تصویر بعد از عکاسی نیز به کمک شما خواهد آمد.

گوشی ایسوس

بلندگوی قدرتمند گوشی یادشده از توانایی بالایی برای پخش جزئیات صدا برخوردار بوده و وضوح بالایی دارد. پشتیبانی از فرمت های صوتیAptX HD و  LDACاز جمله ویژگی های زن فون ۵ است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.