اپراتورها

تلفن همراه

February 28, 2018
13:21 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88343

در دیدار مهندس صدری با معاون تنظیم مقررات صدا و سیما مطرح شد / بررسی تعاملات حقوقی بین شرکت مخابرات ایران و سازمان صدا و سیما

در دیدار مهندس سیدمجید صدری با محسن سیاهکلی معاون تنظیم مقررات صدا و سیمای جمهوری اسلامی بر تعاملات حقوقی بین دو شرکت مخابرات ایران و سازمان صدا و سیما تاکید شد.

مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار با اشاره به نوع کار رسانه ملی و لزوم تعاملات بین بخشی صدا و سیما در تعامل سازنده با سایر سازمان ها و همچنین استراتژی شرکت مخابرات ایران در تعامل با رسانه ها گفت: استفاده از ظرفیت های طرفین در بسط و توسعه روابط از افق های پیش روی این شرکت است.

وی خاطر نشان کرد: سعی ما براین است که نقش خود را در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به خوبی ایفا نموده و به وظیفه ذاتی خود به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای تهیه کننده زیرساخت های ارتباطی کشور عمل کنیم.

مهندس صدری همچنین با تاکید بر بررسی راهکارهای تقویت همکاری بین دو مجموعه گفت: سازمان‌ها باید راهبردهای کنونی خود را تغییر دهند و راهبردهای جدیدی برای بقا و رشد در سال‌های آتی در پیش گیرند و لازمه این تغییر، تعامل بیشتر و موثر با سایر سازمان ها در بخش های مختلف است .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار، تعاملات حقوقی و تنظیم مقررات با سازمان صدا و سیما را یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی شرکت دانست و گفت : ظرفیت های فضای اقتصادی کشور نیز تاکید دیگری بر گسترش این تعاملات است. با برقراری ارتباط دوسویه و ایجاد یک درک متقابل می توان به نتیجه مطلوب رسید .

مهندس سیاهکلی نیز در این دیدار عنوان کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با تجربیات ارزشمندی که در زمینه تولید محتوا دارد می تواند مرجع و هدایتگر محتوای فضای مجازی کشور باشد و در مسیر تحقق این هدف، از ظرفیت شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم ترین اپراتور ارتباطی کشور در تکمیل زیرساخت های لازم می توان استفاده کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.