تلفن همراه

گوشی

March 2, 2018
19:02 جمعه، 11ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88377

باMWC2018: رونمایی از گوشی هوشمند جدید کودکان

یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.

 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اسکودو وب – یک شرکت اسپانیایی فعال در زمینه تولید محصولات آموزشی – در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ که هم اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، از یک گوشی هوشمند مخصوص کودکان رونمایی کرد.
 
این گوشی جدید از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و به والدین کودکان این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوانند فعالیت فرزندشان را کنترل و مدیریت کرده و تعیین کنند که چه زمانی می‌تواند از گوشی خود استفاده کند.
 
این گوشی هوشمند اندرویدی که فون کید (phoneKid ) نام دارد، امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که پدر و مادرها قادر خواهند بود به وسیله آن نام و نوع اپلیکیشن‌های مورد استفاده، میزان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی جدید، تماس با مخاطبین و شماره های ناشناس و غیره را کنترل کرده و از همه این موارد آگاه و مطلع باشند.
 
اما از دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند جدید، امکان فعال‌سازی قابلیت study mode یا حالت درس خواندن است. با فعال کردن این حالت، گوشی مذکور هیچ گونه اتصالی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت و والدین می‌توانند مطمئن باشند که فرزندشان هیچ دسترسی به مواردی که حواسشان را از درس خواندن پرت می‌کند، ندارد. در حالت study mode کودک تنها قادر است به ماشین حساب و مایکروسافت ورد که ممکن است هنگام درس خواندن به کارش بیاید، دسترسی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.