اپراتورها

تلفن همراه

March 3, 2018
13:04 شنبه، 12ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88409

مدیرعامل مخابرات: تعرفه واگذاری تلفن همراه افزایش نمی یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه های واگذاری تلفن ثابت مد نظر نیست و در شرایط کنونی قیمت ها ثابت خواهد ماند.
سید مجید صدری  افزود: هرگونه اقدام برای افزایش قیمت نیازمند کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران است و اکنون هیچ دستوری از سوی این سازمان صادر نشده است.
 
وی از تلاش برای رایزنی با سازمان مذکور با هدف اعمال تغییر در تعرفه ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: هدف مخابرات ارائه سرویس مناسب با قیمت مناسب به شهروندان است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: هنگامی که سرویسی با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرارداده شود آنان در زمینه قیمت، ابراز نارضایتی نخواهند داشت.
 
مهندس صدری خاطرنشان ساخت: تلاش می شود سرویس های جدیدی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب چه در بخش داده و چه بخش ثابت و چه در بخش سرویس های ارزش افزوده سال آینده در اختیار مردم قرار گیرد.
 
وی یکی از کارهای مخابرات ایران در سال 97 را توجه جدی تر به افزایش کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و مشتری مداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان رضایت مردم را جلب کرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات به عنوان قدیمی ترین شرکت فعال در بخش ارتباطات تلاش دارد از آخرین تکنولوژی های روز استفاده کرده و خدمات غیر حضوری به مردم ارائه دهد و تا جایی که ممکن است، مردم برای گرفتن سرویس مورد نیاز خود مراجعه ای به مراکز نداشته باشند.
 
مهندس صدری ادامه داد: تلاش می شود بتوان توسعه چه در بخش سرویس های قدیمی چه فیبرنوری و چه سرویس های جدید انجام شود.
 
صدری که به تازگی به مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران انتخاب شده است، تعامل ویژه با بخش خصوصی را از برنامه های این شرکت برای سال آینده دانست و گفت: شرکت مخابرات ایران خود را رقیب بخش خصوصی نمی داند بلکه به فکر حمایت از این بخش است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات از تلاش برای بازتر شدن فضا برای فعالیت کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) در این شرکت خبر داد.
 
به گفته وی، شرکت مخابرات ایران تلاش دارد علاوه بر تعامل با بخش خصوصی، همکاری خوبی با شرکت های جدید فعال در ارتباطات ثابت (اف.سی.پی ها) داشته باشد و از فعالیت های آنان حمایت کند.
 
مهندس صدری تاکید کرد: مخابرات ایران دنبال جلوگیری از فعالیت های بخش خصوصی و سایر شرکت ها نیست؛ هم به درآمد خود فکر می کند و هم تلاش دارد این شرکت ها نیز درآمد خود را داشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مشتری مداری را از اولویت های اصلی این شرکت برشمرد و از تلاش برای افزایش اعتماد مردم به این شرکت قدیمی فعال در ارتباطات کشور خبر داد.
 
به گفته وی، تلاش بر این است تا سرویس هایی به مردم ارائه شود که جلب رضایت آنان را کرده و بیشتر به سمت استفاده از خدمات مخابرات آیند.
مهندس صدری گفت: برنامه های بسیاری برای تحول در مخابرات ایران تدارک دیده شده است که برای این منظور قدم های آغازین در سال آینده برداشته خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان ساخت: تلاش بر این است که ماموریت هایی که در فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات بر عهده شرکت مخابرات ایران نهاده شده است، به بهترین شکل ممکن انجام شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.