تلفن همراه

گوشی

March 3, 2018
13:15 شنبه، 12ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88413

رمزنگاری ارتباطات در تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ

شرکت KoolSpan این هفته از همکاری خود با شرکت سامسونگ خبر داده و گفت قرار است که ارتباطات ایمن را در تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ پیاده‌سازی کند.
 
شرکت KoolSpan که یک ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های پیام‌رسانی و تماس‌های صوتی ایمن برای تلفن‌های همراه است، در حال حاضر ارتباطات ایمن را برای شرکت‌ها ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت با پشتیبانی از تماس‌‌های جریان اصلی، که به طور معمول در داخل سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان رمزنگاری انتها به انتها را برای تمام تماس‌ها و پیام‌های داخلی یک شرکت فراهم می‌کنند.
 
نتیجه‌ی آخرین همکاری شرکت‌های KoolSpan و سامسونگ محصول TrustCall Native برای سامسونگ است که یکپارچه‌سازی شماره‌گیر محلی را در دستگاه‌های سامسونگ ارائه می‌دهد و در کنگره‌ی Mobile World در بارسلونا معرفی شد.
 
هدف این محصول مقابله با افزایش حملات بر روی ارتباطات تلفن همراه است، که به طور معمول تماس‌ها و پیام‌هایی را شامل می‌شود که از طریق بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های موجود در پروتکل‌های درون‌ شبکه‌ای تلفن همراه، رمزنگاری می‌شوند.
 
سال گذشته، وزارت امنیت ملی آمریک (DHS)  یک گزارش برای تاکید بر مسائل مربوط به ارتباطات تلفن همراه منتشر کرد که نشان می‌داد تهدیدات عمدی و تصادفی برای امنیت تلفن همراه همچنان وجود دارد.
 
محصول TrustCall Native برای ساسونگ با ارائه‌ی ارتباطات امن‌تر در تلفن‌های همراه سامسونگ روی برطرف کردن نگرانی‌های این چنینی تمرکز کرده است. برای اطمینان از سهولت استفاده، این محصول با عملکرد محلی سامسونگ برای برقراری تماس، پیام‌رسانی و مخاطبین ادغام شده و رمزنگاری را به طور خودکار اعمال می‌کند.
 
راه‌حل KoolSpan در یک سازمان توسط بخش فناوری اطلاعات مدیریت، مستقر و پیکربندی می‌شود و با شماره‌گیر و پیام‌رسان محلی این تلفن همراه تلفیق شده است. محصول ارتباطات ایمن TrustCall Native برای سامسونگ، از طریق یک حساب کاربری برنامه‌ی اتحادیه‌ی سازمانی سامسونگ (SEAP) و یک اشتراک در KNOX Configure در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
 
مدیر توسعه‌ی فعالیت‌های بنگاه به بنگاه یا B۲B در گروه B۲B تلفن همراه، Mike Kazmierczak گفت: «ما از همکاری با شرکت KoolSpan خوش‌حالیم، چرا که این شرکت ما را قادر می‌سازد ارتباطات ایمن را در تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ پیاده‌سازی کنیم. TrustCall Native که یکی از محصولات پرچم‌دار KoolSpan است، بهترین مثال برای این است که تمام مردم جهان درک کنند که فناوری زمانی خوب است که استفاده از آن به آسانی امکان‌پذیر باشد.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.