تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 3, 2018
13:22 شنبه، 12ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88417

اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نصر کشور/ اثنی عشری یک گام به ریاست نصر کشور نزدیک تر شد

دوازدهمین نشست هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور پنج شنبه 10 اسفندماه در هتل اسپیناس خلیج فارس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و با برگزاری انتخابات ۲۳ نفر عضو اصلی و ۹ نفر عضو علی البدل برای شورای مرکزی پنجم انتخاب شدند.
نشست هیات عمومی با سخنرانی ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور آغاز و پس از آن با استقرار هیات رییسه، محمد اطرج خزانه دار سازمان به ارایه گزارش صورت مالی پرداخت. پس از ارایه گزارش صورت های مالی و گزارش بازرس حضار به طرح سوال پرداختند و سپس با اکثریت آرا تصویب شد.
در ادامه علی موسوی بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نیز به ارایه گزارش خود در دوازدهمین نشست هیات عمومی پرداخت و روزنامه فناوران اطلاعات نیز با رای اکثریت به عنوان روزنامه کثیرالانتشار معرفی شد.
در ادامه مراسم اعضای دبیرخانه و همچنین اعضای شورای مرکزی دوره چهارم سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
پس از پایان کار هیات عمومی ۵۱ نفر کاندیدای انتخابات شورای مرکزی شدند که 11 نفر از آنها انصراف دادند. این  40 نفر در مدت زمانی یکسان با قرار گرفتن پشت تریبون به معرفی خود پرداختند که از مجموع ۲۶۶ برگه رای، ۲۴۴ رای به صندوق انداخته شد.
پس از شمارش آرا، اسامی منتخبان شورای مرکزی پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام شد.
از شاخه شرکت ها؛ محمدباقر اثنی عشری با ۲۲۰ رای، حسن هاشمی ۲۰۱ رای، محمد اطرج  ۲۰۱ رای، خوارزمی  ۲۰۰ رای، آیت اللهی ۱۹۹ رای، تائب ۱۹۰ رای، پاکیزه خو ۱۵۷ رای، رضا کرمی ۱۴۵ رای، نیک نفس ۱۴۵ رای، حدادی ۱۴۵ رای، آشوری ۱۴۵ رای، شوری زاده ۱۴۵ رای، آذین ۱۴۴ رای، جمشیدی جم ۱۴۴ رای، صفایی ۱۴۴ رای، (علی البدل) صادق صفر بیگی ۱۲۳ رای،(علی البدل) الهام رحمانی ۱۲۳ رای، (علی البدل) مصطفی واحدی زاده  ۱۱۹ رای، (علی البدل) مجید آواژ  ۲۴ رای و (علی البدل) رضا قلندرلکی سلطانی ۳ رای به عنوان عضو اصلی و علی البدل انتخاب شدند.
از شاخه فروشگاه ها نیز رمدانی با ۱۷۴ رای، مهرتاش ۱۶۵ رای، توسلی ۱۴۹ رای، حسن آبادی ۱۳۱ رای، هدایت فر ۱۲۰ رای، (علی البدل) رضا رهبری ۷۴ رای و (علی البدل) علی اصغر زلفی گل ۶۹ رای انتخاب شدند.
کوروش بخشی کیادهی با ۱۵۷ رای و مسعود یک کلامی با ۶۰ رای به عنوان بازرس و ایرج لایق خیرآبادی با ۱۹۴ رای، یعقوبی ۱۶۹ رای، بنی جمالی ۱۴۶ رای و (علی البدل) رضا رحیمی ۱۳۶ رای به عنوان مشاور انتخاب شدند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.