باندپهن

باندپهن ثابت

فیبرنوری

March 4, 2018
17:13 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88441

دستورالعمل خسارت به فیبرنوری تدوین می‌شود

نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: دستورالعمل جامعی برای خسارت به فیبرنوری در کشور در حال تهیه و تدوین است.
فرهاد معارفی در کارگاه آموزشی مشاوران و رابطان حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به حقوق انحصاری شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اجرای شبکه فیبرنوری بین استانی، برای جلوگیری از اجرای این مسیرها توسط سایران باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
 
وی تاکید کرد: براین اساس دستورالعمل جامعی برای جلوگیری از خسارت زدن دستگاههای دیگر به تجهیزات شبکه فیبرنوری کشور در حال تهیه و تدوین است.
 
معارفی همچنین گفت: مستند سازی املاک دولت یکی از تکالیف قانونی است و باید اموال دارای سند رسمی باشد.
 
در این مراسم دکتر صادقی سرپرست رفع اختلاف دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسئول بررسی به رسیدگی اختلافات دستگاههای ستادی نظیر شرکت ارتباطات زیرساخت است.
 
وی با اشاره به اینکه برای رسیدگی به اختلافات دستگاههای اجرایی، مستند قانونی وجود دارد، افزود: یکی از این مستندات آئین نامه رفع اختلاف بین دستگاههای اجرایی بوده و دیگری تبصره ۸ ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از اموال دولت است.
 
سرپرست رفع اختلاف دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه در شکایت های کیفری، صلاحیت رسیدگی به جرائم را نداریم ادامه داد: اما اختلافات حقوقی دستگاههای اجرایی در آئین نامه ها پیش بینی شده و به جهت جلوگیری از اعمال نظر محلی استانداری ها در شکایات ، در بند ۲ بخشنامه سال ۹۳ تاکید شد که هر دستگاهی شکایت کیفری علیه دستگاه دیگری دارد باید با معاونت حقوقی ریاست جمهوری آن را مطرح کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.