اپلیکیشن

تلفن همراه

March 4, 2018
17:33 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88445

بیشترین کاربران واتس اپ اهل کدام کشورند؟

به تازگی فهرستی از ۱۲ کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که نشان می دهد کاربران عربستان سعودی بیشترین استفاده را از پیام رسان واتس اپ کرده‌اند.
 
به گزارش statistia، در تازه‌ترین آمار ماهانه در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، فهرستی از ۱۲ کشور جهان که دارای بیشترین تعداد کاربران پیام رسان محبوب و پرطرفدار واتس اپ هستند، منتشر شده است که در آن، کاربران عربستانی  رتبه نخست را در استفاده از این پیام رسان سبز رنگ کسب کرده‌اند.
 
در زیر، فهرستی از بیشترین تعداد کاربران واتس اپ در جهان را مشاهده می کنید:
 
۱. عربستان سعودی
 
۲. مالزی
 
۳. آلمان
 
۴. برزیل
 
۵. مکزیک
 
۶. ترکیه
 
۷. آفریقای جنوبی
 
۸. اندونزی
 
۹. هند
 
۱۰. فرانسه
 
۱۱. استرالیا
 
۱۲. کانادا
 
 
در این فهرست عربستان سعودی با اختصاص دادن سهم بیش از ۷۳ درصد از جمعیت کاربرانش، مالزی با بیش از ۶۸ درصد و آلمان با ۶۵ درصد از کاربرانش، به ترتیب در جایگاه‌های نخست، دوم و سوم جای گرفته‌اند.
 
اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ در سال ۲۰۱۶ میلادی، محبوب‌ترین و پرکاربردترین پیام‌رسان توسط کاربران در سراسر جهان شناخته شد. این پیام‌رسان همچنین با توجه به اینکه از سیستم رمزنگاری پیشرفته end-to-end  encryption  بهره می‌برد، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است بدین گونه که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و این طور که گزارش‌های منتشر شده عنوان می‌کنند، مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.
 
شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.
 
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.
 
این پیام رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.