تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 4, 2018
17:50 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88448

آمازون شرکت رینگ را خرید

طبق گزارش رویترز، آمازون با خرید شرکت تولید‌کننده لوازم هوشمند خانگی Ring با رقم یک میلیارد دلار موافقت کرده است. شرکت رینگ در زمینه عرضه زنگ‌های هوشمند درب، دوربین‌های خانگی امنیتی و پروژکتور فعالیت دارد و آمازون نیز پاییز گذشته، اولین سری از وسایل هوشمند خانگی اختصاصی خود- Amazon Cloud Cam و Amazon Key را به بازار معرفی کرد.
آمازون شرکت رینگ را خرید 
یک سخنگوی شرکت رینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:«رینگ متعهد است که با عرضه محصولات امنیتی، به کم کردن نرخ جرم و جنایت‌های شهری کمک کند. این شرکت با عرضه محصولاتی مقرون به صرفه و ابزارهای امنیتی کارآمد می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در شیوه زندگی شهروندان، جامعه و در سطح جهانی ایجاد کند.» وی در ادامه به مشارکت با شرکت آمازون اشاره و اعلام کرد که این همکاری می‌تواند طیف گسترده‌تری از کاربران را پوشش دهد. شرکت رینگ قرار است بعد از خریداری شدن توسط آمازون همچنان به فعالیت خود تحت برند رینگ و عرضه محصولات اختصاصی خود ادامه دهد، اتفاقی که با دیگر شرکت‌های خریداری شده توسط آمازون نیز روی داده است. یک سخنگوی شرکت آمازون در گزارشی با The Verge اعلام کرد:«تیم تشکیل دهنده شرکت رینگ، متشکل از افرادی خلاق و با استعداد است که همکاری آنها برای ما بسیار هیجان انگیز است و امیدواریم بتوانیم در به سرانجام رساندن اهداف این شرکت، کمک‌کننده باشیم.» آمازون قبلا نیز علاقه خود به خرید شرکت رینگ را عنوان کرده بود و حتی با استفاده از نهاد Alexa Fund، روی این شرکت سرمایه‌گذاری نیز انجام داده بود. این دومین شرکت سازنده وسایل هوشمندی است که آمازون طی سه ماه اخیر خریداری می‌کند. دسامبر گذشته، آمازون شرکت Blink را که در زمینه ساخت زنگ‌های هوشمند فعالیت داشت نیز از آن خود کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.