تلفن همراه

گوشی

March 5, 2018
18:11 دوشنبه، 14ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88484

موبایل جدید اچ تی سی مناسب عکاسی پرتره

گزارشی جدید نشان می دهد اچ تی سی موبایل «یو ۱۲» را با دو دوربین پشتی ساخته که می توان با کمک آن عکاسی پرتره انجام داد یا بدون حذف جزییات روی تصویر زوم کرد.
به گزارش انگجت، شرکت اچ تی سی اعلام کرده در ۲۰۱۸ میلادی دوباره تولید موبایل هایی با دو دوربین پشتی را از سرخواهد گرفت. درهمین راستا LlabTooFer مشخصات موبایلی به نام Imagine را منتشر کرده که به نام U۱۲ مشهور است. وب سایت  LlabTooFer به عنوان یک منبع معتبر از انتشار اخبار شرکت اچ تی سی شناخته شده است.
نکته اصلی دستگاه مذکور وجود دو دوربین پشتی ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی است. البته در این گزارش به نحوه کارکرد دو دوربین اشاره نشده است. اما تمایز میان آنها نشان می دهد می توان با آنها عکاسی پرتره انجام داد یا بدون حذف جزئیات، روی تصویر زوم کرد.
 
همچنین قفل نمایشگر دستگاه را می توان به وسیله فناوری شناسایی صورت باز کرد. این فناوری به کمک دوربین ۸ مگا پیکسلی جلو دستگاه کار می کند.  در کنار آن یک تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵، نمایشگر ۶ اینچی QHD+، ۶ گیگابایت RAM، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری در دستگاه  به کار رفته است. همچنین U۱۲ ضدآب است.  
 
به نوشته این وب سایت موبایل مذکور احتمالا در آوریل رونمایی شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.