باندپهن

باندپهن ثابت

March 5, 2018
19:29 دوشنبه، 14ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88486

شبکه اینترنت داخلی تا نیمه نخست سال آینده بازسازی می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از بازسازی شبکه اینترنت داخلی (IP) تا نیمه نخست سال آینده خبر داد.
صادق عباسی شاهکوه با اعلام اینکه شبکه IP تا نیمه نخست سال آینده بازسازی می شود، گفت: شبکه زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است و به همین دلیل برای افزایش کیفیت و پایداری شبکه باید ایستگاههای ارتباطی ما از استاندارد بالایی برخوردار باشند.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید براینکه تعریف و الزامات پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، در شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت باید بخش عمده ای از این الزامات را پیاده سازی کند.
 
وی بر لزوم رشد و توسعه بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در فعالیتهایی مثل راه اندازی شبکه تحویل محتوا (CDN) و نیز پیام رسان های اجتماعی داخلی بخش خصوصی می تواند فعالیت کند که در این زمینه شرکت ارتباطات زیرساخت می تواند با اختصاص فضا و ارائه امکانات فنی و سایر تسهیلات به این پروژه ها کمک کند و به نوعی بازوی دولت در این عرصه باشد.
 
عباسی شاهکوه با بیان اینکه وضعیت و موقعیت شرکت ارتباطات زیرساخت، این فرصت را در اختیار قرار می دهد که با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر خدمات مطلوب را به اپراتورها ارائه کنیم، اظهار کرد: برای تامین نیاز به روز مشتریان، بازسازی شبکه سوئیچ با استفاده از سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) در برنامه کاری ما قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.