اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 7, 2018
8:34 چهارشنبه، 16ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88557

خدمات ابری Drop Box و گوگل یکپارچه شد

همکاران سیستم- شرکت Drop Box از آغاز همکاری‌های جدیدی با گوگل خبر داد تا به موجب آن سری جدید افزونه‌های قابل اجرا روی چند پلتفرم با امکان اتصال به ابزار پردازش ابری G-Suite مبتنی بر پلتفرم اصلی Drop Box را فراهم کند.
به گزارش وب‌سایت Zdnet؛ شرکت Drop Boxدر آخرین بیانیه خود اعلام کرده بود که در حوزه خدمات ذخیره‌سازی داده روی فضای ابری و بازارهای همکاری محتوا در حال رقابت با گوگل است.
دراپباکس هم اکنون G-Suite را به عنوان یکی از ابزارهای مناسب برای ارتقا می‌داند و از این طریق می‌کوشد یک بسته یکپارچه برای ذخیره‌سازی و مدیریت محتوا در اختیار مشتریان خود بگذارد.
شرکت Drop Boxپیش‌بینی کرده است بیش از ۵۰ درصد کاربران آن به صورت همزمان از خدمات رایانش ابری G-Suite هم بهره می‌برند و با این وجود تاکنون هیچ راهکاری برای اجرای G-Suite در مجموعه خدمات پردازش ابری Drop Box ارایه نشده بود.
 
 
«تونی لی» مدیر مهندسی Drop Box در این خصوص توضیح داد: «ما میخواهیم این اقدام را برای کاربران خود آسان کنیم تا از طریق ابزارهای که به آنها علاقه‌مند هستند، چند دستگاه مختلف را مورد استفاده قرار دهند. ما از آغاز همکاری‌ها با گوگل بسیار خرسندیم تا انحصار را بشکنیم و تیم‌های اطلاعاتی متمرکز را غنی‌تر کنیم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.