تلفن همراه

گوشی

March 7, 2018
19:03 چهارشنبه، 16ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88561

دوربین گوشی Mi MIX 2S مجهز به هوش مصنوعی است

شرکت شیائومی در انتهای ماه جاری گوشی Mi mix 2S را بعنوان جدیدترین پرچمدار خود عرضه می کند این گوشی اولین محصول این شرکت می باشد که از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می کند. در هفته گذشته این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در طی هفته جاری اطلاعات بیشتری را درمورد گوشی Mi mix 2S عرضه کند. در ابتدای این هفته این شرکت یک تصویر منتشر کرده است که براساس آن دوربین گوشی Mi mix 2S قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی را دارا می باشد. شما در زیر می توانید تصویری را که این شرکت عرضه کرده است را مشاهده کنید. در پستی که این شرکت منتشر کرده است از کاربران خواسته می شود تا به تصویر با دقت نگاه کنند و حدس بزنند که آیا افکت این تصویر یکی از ویژگی های دوربین می باشد و یا اینکه توسط نرم افزار هوش مصنوعی ایجاد شده است. آن چیزی که از طریق این پست می توان به آن پی برد استفاده از هوش مصنوعی در دوربین این گوشی می باشد و کاملاً مشخص است که تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، افکت دهی شده است.
 
 
فایل های فریمور گوشی Mi mix 2S که در هفته گذشته اطلاعاتی از آن ها منتشر شده بود به این نکته اشاره داشتند که دوربین این گوشی قابلیت تشخیص صحنه را خواهد داشت. دوربین این گوشی برای عکاسی پیشرفته قابلیت تشخیص صحنه های مختلفی را مانند نوشته، گل، غذا، آسمان، شب، برف، پاییز، شهر، ابر و … را خواهد داشت. بنظر می رسد که در این گوشی از سنسور IMX 363 سونی استفاده خواهد شد. ما پیش از این، این سنسور را در گوشی های Zenfone 5 و Zenfone 5z شرکت ایسوس دیده بودیم. برخی از شایعات به این نکته اشاره می کنند که گوشی Mi mix 2S دارای یک دوربین پشتی دوگانه می باشد و یکی از سنسورهای این دوربین IMX 363 سونی خواهد بود.
 
گوشی Mi mix 2S در هفته گذشته آزمایش شده است و نتایج آن نسبت به رقبا بسیار بهتر می باشد و دلیل این موضوع را باید همکاری شیائومی و کوالکام برای یک چیپست بهینه شده دانست این گوشی همچنین به احتمال زیاد دارای رمی تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.
این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶٫۰۱ اینچی می باشد و به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت. طبق شایعات منتشر شده گوشی Mi mix 2S دارای یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.