تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 7, 2018
20:01 چهارشنبه، 16ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88588

هدایای دیجیتالی زیر 800 هزار تومان

اگر چه این روزها بازار خرید و فروش کالاهای دیجیتال راکد است؛ اما می توان از این بازار بی رونق و کم محصول، برخی کالاها را برای هدیه نوروزی گلچین کرد.
صرف نظر از اینکه با توجه به نوسان نرخ دلار، خرید این کالا صرف اقتصادی دارد یا خیر، برخی از این کالاها می توانند همچنان گزینه خوبی برای یک هدیه نوروزی به حساب آیند. ما در گزارش امروز به برخی از این محصولات می پردازیم. انتخاب با شماست.
 کتاب خوان آمازون کیندل 
این روزها بسیاری از علاقه مندان به مطالعه کتاب و مجلات و حتی روزنامه ها را با استفاده از گوشی موبایل خود مطالعه می کنند.
اما استفاده از گوشی با صفحات کوچک یا تبلت هایی با صفحات نمایش ال سی دی، چندان برای مطالعه مناسب نیست. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قرار است برای یک عاشق مطالعه هدیه خریداری کنید، این هدیه یک کتابخوان الکترونیکی باشد.
کتابخوان الکترونیکی کیندل با ظرفیت 4 گیگابایت و بهره مندی از پردازنده نسل هشتم یکی از بهترین گزینه هاست. ای–بوک ریدری سبک، خوش دست و سریع که قیمت مناسبی هم دارد. قیمت این کتابخوان 6 اینچی با وزن 160 گرم حدود 700 تا 720 هزار تومان است.
 
 چاپگر عکس SELPHY CP1200
این محصول ساخت شرکت کانن است و یکی از مدل های قدرتمند این شرکت از سری SELPHY بوده که به صورت تخصصی برای چاپ عکس طراحی شده است و کاربران می توانند با استفاده از این محصول به راحتی و به سادگی عکس های خود را طریق تلفن همراه هوشمند، دوربین، کامپیوتر و حتی فلش مموری و کارت های حافظه چاپ کند. 
این پرینتر قادر است عکس های شما را در قطع 15 × 10 که سایز استاندارد عکس محسوب می شود، چاپ کند. اتصال بی سیم این دستگاه سبب شده که برای چاپ عکس نیازی به استفاده از کابل یا سیم های اضافه نباشد. در صورت تمایل هم می توانید دوربین خود را به صورت مستقیم با استفاده از فناوری PictBridge به این پرینتر متصل کنید .
این محصول گزینه مناسبی برای افرادی است که به عکس و به ویژه عکس های چاپی علاقه مند هستند. قیمت این چاپگر هم حدود 570 هزار تومان است.
 
 هارددیسک اکسترنال HD710M Pro
شما می توانید با قیمتی بین 350 تا 900 هزار تومان یک هارددیسک اکسترنال قابل حمل خریداری کنید. اما پیشنهاد ما هارد HD710M Pro ای دیتاست که از طریق رابط USB3.1 به کامپیوتر متصل می شود. بهره بردن از رابط USB3.1 در این محصول باعث شده که بتواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. این محصول به بدنه ای با طراحی کماندویی مجهز شده که باعث زیبایی بیشتر در آن و انتقال حس حرفه ای بودن به کاربر شده است. طراحی قسمت درگاه در هارد HD710M Pro به صورتی است که می توان کابل آن را جدا کرد تا به این صورت حمل آن آسان تر شود. وزن این هارد 270 گرم بوده که به راحتی می توان آن را در کیف لپ تاپ خود قرار داده و همیشه با خود همراه داشت. 
جنس بدنه هارد HD710M Pro از پلاستیک مقاوم در برابر شوک است. در قسمت درگاه این هارد شرکت ای دیتا یک محافظ قرار داده است تا هنگام استفاده نکردن از هارد بتواند از درگاه هارد اکسترنال محافظت کند. هنگامی که قسمت درگاه این محصول بسته باشد، می تواند در برابر نفوذ آب و غبار مقاوم باشد. هارد HD710M Pro با سیستم عامل های مختلف از جمله نسخه های گوناگون سیستم عامل ویندوز و مک به خوبی سازگار است. این هارددیسک قیمتی حدود 500 هزار تومان دارد.
 
 دوربین چاپ سریع Instax Mini 9
دوربین محبوب خانواده فوجی فیلم می تواند هدیه مناسبی برای تمام سنین محسوب شود. این دوربین با کارآیی و طراحی متفاوتی تولید شده است. به محض اینکه با آن عکسی می گیرید، آن عکس از شیار کنار دوربین بیرون می آید. 
البته برای استفاده از این دوربین باید کاغذ مخصوص آن را تهیه کنید. عکس ها در سایز 46×62 میلی متر چاپ می شوند. همچنین برای اینکه دوربین بتواند روی یک سوژه فوکوس کند، باید حداقل از آن یک متر فاصله داشته باشد. روی لنز این دوربین یک آینه بسیار کوچک قرار گرفته است تا بتوانید با کمک آن، کادر سلفی خود را ببینید؛ همچنین جالب است بدانید، این دوربین یکی از محصولات بسیار پرطرفدار فوجی فیلم است که برای تمام عکاسان و افراد عادی کارآیی دارد. این مدل در رنگ های متنوعی چون سبز، سفید ، صورتی، آبی و… عرضه می شود تا کاربران بتوانند بنابه سلیقه خود، یکی را انتخاب کنند. قیمت Instax Mini 9 حدود 350 تا 360 هزار تومان است.
 
 پایه خنک کننده کولر مستر مدل SF-15
کولر مستر سابقه خوبی در خنک سازی سیستم های کامپیوتری دارد و حالا پایه خنک کننده نوت بوک آن پیشنهاد ما به عنوان یک هدیه نوروزی است.
پس اگر قرار است برای شخصی که زیاد از نوت بوک استفاده می کند هدیه بخرید، پایه خنک کننده کولر مستر را انتخاب کنید تا هم ارتفاع نوت بوک خود را تنظیم کند و هم خیالش بابت خنک سازی نوت بوک راحت باشد.
قیمت این محصول حدود 220 هزار تومان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.