تلفن همراه

گوشی

March 23, 2018
13:36 جمعه، 3ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89033

تولید دو گوشی میان رده تازه توسط HTC

 
شرکت اچ تی سی از عرضه دو گوشی میان رده جدید به نام های دیزایر ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس خبر داده که به ترتیب ۵.۵ و ۶ اینچی هستند.
به گزارش مهر به نقل از ورج، گوشی های یادشده در رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند تا رضایت کاربران سخت پسند نیز جلب شود. از جمله این رنگ ها می توان به طلایی و بنفش اشاره کرد.
 
نمایشگرهای هر دو گوشی از نسبت تصویری ۱۸ به ۹ برخوردار بوده و دقت صفحات ال سی دی آنها ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است. شکل ظاهری هر دو گوشی شبیه به گوشی مشهور یو ۱۱ اچ تی سی است.
 
در دیزایر ۱۲ از پردازنده MediaTek MT۶۷۳۹ با دو یا سه گیگابایت رم به انتخاب مشتری استفاده شده است. همچنین میزان حافظه این گوشی به انتخاب مشتری ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت است. کاربران با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی می توانند تا ۲ ترابایت اطلاعات بیشتر را بر روی آن ذخیره کنند.
 
دیزایر۱۲ پلاس و ۱۲ هر دو دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت هستند. اما در دیزایر ۱۲ پلاس یک دوربین ۲ مگاپیکسلی اضافی هم برای ارتقای کیفیت تصاویر پرتره در نظر گرفته شده است. دقت دوربین های سلفی دیزایر ۱۲ و ۱۲ پلاس به ترتیب ۵ و ۸ مگاپیکسل است و در هر دو از فناوری تشخیص چهره استفاده شده است.
 
هر دو گوشی دارای جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و پرت میکرو یو اس بی برای شارژ هستند. باتری این دو گوشی هم ۲۷۳۰ میلی آمپری است. باز کردن قفل گوشی دیزایر ۱۲ پلاس با استفاده از چهره کاربر هم ممکن است. قیمت و زمان عرضه دقیق این دو گوشی طی روزهای آینده اعلام می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.