اپراتورها

تلفن همراه

March 25, 2018
22:50 یکشنبه، 5ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89070

توجه ویژه مخابرات ایران به حمایت از کالای ایرانی

 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
به گزارش ایسنا، مجید صدری در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: در حوزه حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۷ به این نام مزین شد دو نکته باید تفکیک شود، نخست حمایت مدیران و مسئولان کشور از کالای ایرانی که مهمترین شاخص در تقویت تولید و ارتقاء کیفیت کالای ایرانی است.
 
وی ادامه داد: به طور مثال در نظرسنجی اخیر یکی از مراکز معتبر نظرسنجی، درصد بالایی از جامعه ایرانی خواستار حمایت جدی مدیران از تولید ایرانی شده‌اند. این امر توجه جامعه مدیران مخابرات ایران را به مقوله حمایت از کالای ایرانی ضروری می‌سازد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: موضوع دوم حمایت قاطبه مردم از کالای ایرانی است. بدون تردید بسیاری از مهمترین مشکلات اقتصادی اجتماعی نظیر اشتغال، فقر، اعتیاد، و حتی مناسبات بین‌المللی کشور در صورتی سامان خواهد یافت که کشورمان بتواند از اقتدار مناسب و قابل قبولی در بخش تولید ملی برخوردار شود و برای جلب این حمایت، حرکت هماهنگ مدیران و مصرف‌کنندگان برای ارتقاء فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی ضروری است.
 
وی خاطرنشان کرد: در موضوع آب نیز با توجه به وارد شدن کشور در دهه دوم خشکسالی و به ویژه کاهش ۴۰ درصدی بارش‌ها در سال اخیر، لزوم کمک به شرایط پر مخاطره سال جدید را باید در نظر داشت. عدم توجه جدی مردم به مقوله مصرف آب و نداشتن رویکردهای نوین باعث شده است که در سال ۱۳۹۷ جامعه ایرانی موضوع خشکسالی و کمبود آب را بیش از پیش لمس کند. همانگونه که وزیر محترم نیرو دوم فروردین ماه در پیامی به مناسبت روز جهانی آب از جامعه ایرانی می‌خواهد که به اهمیت آب بیندیشیم و در گذشته خود به دیده انتقاد و انصاف بنگریم.
 
صدری تصریح کرد: چیزی که در مقوله آب حائز اهمیت است این است که امروز آب یک مقوله درجه اول ملی است که باید مردم، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و تاثیرگذار ملی به آن توجه ویژه داشته باشند. در شرکت مخابرات ایران هم ضروری است علاوه بر در اختیار گذاشتن کمک‌های فنی و تبلیغاتی به مجموعه مدیریت آب کشور، همه مکانیزم‌های مصرف صحیح آب در ساختمان‌های متعدد مخابرات مورد توجه قرار گیرد. از همه بخش‌های تصمیم‌گیر و فرهنگ‌ساز شرکت مخابرات ایران می‌خواهم تلاش کنند و در این دو مقوله مهم، طرح‌های حمایتی موثری برای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت آماده کرده و برنامه عملیاتی مناسبی تهیه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.