اپراتورها

تلفن همراه

March 27, 2018
11:40 سه شنبه، 7ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89076

فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود از همکاران خود و کارکنان خواسته نظرات خود درباره دو موضوع مربوط به پایان سال را بیان کنند و همچنین تأکید کرده که تمام نظرات خوانده و مدنظر قرار داده خواهند شد.
 
سید مجید صدری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:
 
«همکاران گرامی سلام
 
طبیعی است هر گاه قصد انجام کار، طرح یا برنامه‌ای را داشته باشیم به کمک کارکنان و همکاران انجامش می‌دهیم. پس از پایان کار نیز از آنان می‌خواهیم نظراتشان را بنویسند و اشکالات و کاستی‌های احتمالی را گزارش دهند.
 
اما در هیاهوی پایان سال، به دلیل شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیت‌های انجام‌شده را نداشتیم. بررسی فعالیت‌هایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال یا هدیه بهاری که به مدد مدیران ارشد مخابرات حاصل شد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانکاران محلی و نیروهای شرکت‌های پیمانکاری رسیدگی بیشتری می‌کردیم، اما ممکن نشد.
 
حال می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همه را به فراخوانی مهم دعوت کنیم که در آن نظرات خود را پیرامون پرداخت‌های پایان سال و کاستی‌هایش برایمان ارسال کنند؛ به‌ویژه نظراتی که بیانگر اشکالات احتمالی در پرداخت‌های پیمانکاران محلی باشد.
 
به دقت همه پیام‌ها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد.
 
موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماکن رفاهی شرکت در ایام نوروز و مشکلات آن است.
 
ما یکی از شیوه‌های حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغه‌ها، رفاه و معیشت آنها و همچنین استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود شرکت، می‌دانیم.
 
لذا از شما می‌خواهم برای بهبود وضعیت اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران، پس از استفاده از آنها در ایام نوروز و بقیه اوقات سال، مشکلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء کیفیت و کمیت آن، در صورت امکان با مستندات کافی مانند عکس و تفصیلات برایمان ارسال کنید.
 
طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.