تلفن همراه

گوشی

March 27, 2018
11:52 سه شنبه، 7ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89084

احتمال تولید و عرضه انحصاری آیفون SE 2 در هند

 
این روزها یافتن موبایل های دارای سخت افزار قابل توجه با نمایشگر کمتر از 5 اینچ کار چندانی راحتی نیست و در سال های اخیر تنها اسمارت فون های سری کامپکت سونی و آیفون SE در این رده به بازار عرضه شده اند.
 
iPhone SE 2 Tipped to Get Launched in H1, 2018
 
به گزارش دیجیاتو در این میان بسیاری از علاقمندان اپل به عرضه نسل دوم آیفون SE چشم دوخته اند که تا کنون در هاله ای از ابهام قرار دارد و بر اساس آخرین شایعاتی که در این زمینه منتشر شده احتمالا به صورت انحصاری در هند تولید و عرضه شود.
 
بر اساس شایعات موجود آیفون SE 2 قرار است از نمایشگری 4.2 اینچی به همراه چیپست A10 فیوژن،2 گیگابایت رم و نسل جدید و سریع‌تر Touch ID بهره ببرد.
 
تولید آیفون SE 2 در هند چندان جای تعجبی ندارد چرا که اپل به خاطر مالیات سنگین بر واردات ابزارهای فناوری به این کشور، نسل اول این اسمارت فون را هم در ایالت بنگلور هند تولید کرده بود. 
 
از سوی دیگر هند به عنوان دومین کشور پر جمعیت دنیا دارای بازار موبایل روبه رشدی است و بر اساس آمارهای رسمی از هر نه شهروند این کشور تنها دو نفر موبایل هوشمند دارند، در حالی که این میزان برای آمریکایی ها دو نفر از سه نفر است. همین مساله نشان دهنده مزایای تولید اسمارت فون در هند نسبت به کشورهایی از قبیل آمریکا و چین است.
 
بنابرین اگر اپل قصد داشته باشد آیفون SE 2 را تنها در این کشور عرضه کند و با توجه به مالیات سنگین در نظر گرفته شده برای واردات، تولید آن در این شبه قاره کاملا منطقی به نظر می رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.