تلفن همراه

گوشی

March 27, 2018
23:50 سه شنبه، 7ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89104

گوشی Mi Mix 2s شیائومی به طور رسمی رونمایی شد

 
بالاخره، پس از کلی شایعه و خبر Mi Mix 2s امروز رونمایی شد. این گوشی با یک چیپست قوی تر و دوربینی دوگانه همراه است اما از نظر طراحی بسیار شبیه Mi Mix 2 می باشد.
 
گوشی Mix 2s تنها یک میلیمتر به صورت عمودی و افقی، برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه، صفحه نمایشش را گسترش داده است که این تفاوت تقریبا ناچیز می باشد. اما همچنان از قاب فلزی و بدنه ای سرامیکی، که هنوز به نظر جذاب می رسد، استفاده کرده است.
 
 
 
یک پانل ۵٫۹۹ اینچی FullHD + IPS با نسبت ۱۸:۹، بخش جلویی گوشی را پوشش می دهد که با یک شیشه منحنی ۲٫۵D در رویش، کامل می شود. در پایین آن نیز در گوشه یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 قرار دارد.
 
مهم ترین ارتقایی که Mi Mix 2s نسبت به Mix 2 کرده است دوربین آن می باشد؛ یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی OIS فعال، که در گوشه سمت چپ قرار دارند.
 
یکی از آنها یک اسنپر معمولی با پیکسل های ۱٫۴ میکرومتری و روشنایی دیافراگم f / 1.8 (IMX363 سونی) است، در حالی که دیگری یک اسنپر تله فوتو با لنز f / 2.4 و پیکسل های۱ میکرومتری -مدل S5K3M3 سامسونگ- می باشد. فن آوری پیکسل دوگانه وعده فوکوس اتوماتیک سریع و دقیق را می دهد و Mi Mix 2 نیز Multi-frame NR را انجام می‌دهد که چندین عکس را گرفته و آنها را روی هم قرار داده تا نویز کاهش یابد.
 
از نظر نرم افزار هم باید گفت که بر روی اندروید ۸٫۰ با MIUI 9.5 اجرا می شود. این شرکت حتی دستیار مجازی خود یعنی XiaoAI را جایگزین دستیار گوگل کرده است، اما فقط کاربران چینی شانس استفاده از آن را دارند.
 
در نهایت، Mi Mix 2s اکنون با پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi همراه است که اولین دستگاه سرامیکی در جهان می باشد که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین یک‌ شارژر بی سیم ۱۶ دلاری ۷٫۵W Qi را نیز رونمایی کرد.
 
متاسفانه، هنوز هیچ ریتینگ حفاظت ورود IP و هیچ جک‌ صوتی ۳٫۵mm استانداری وجود ندارد.
 
 
بقیه مشخصات شامل یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۳ و بسیاری از گزینه های اتصال مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵٫۰، NFC، باند دوگانه Wi-Fi 802.11ac و یک انتخاب عظیم از باندهای بین المللی؛ بدلیل وجود مودم جدید X20 LTE، است. یک پورت Type-C نیز وجود دارد که فقط مشخصات USB 2.0 را پوشش می دهد.
 
گوشی Mi Mix 2s جدید شامل سه پیکربندی حافظه است: ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. متاسفانه اسلات کارت SD در هر هیچ یک از آنها وجود ندارد و گزینه های رنگی نیز شامل سیاه و سفید خواهد بود.
 
قیمت Mi Mix 2s شیائومی از ۳،۲۹۹ یوان ($ ​​۵۳۰) شروع خواهد شد. نسخه ۶GB + 128GB دارای قیمت  ۳،۵۹۹ یوان (۵۷۵ دلار)، و مدل بالاتر آن یعنی ۸GB + 256GB دارای قیمت ۳،۹۹۹ یوان (۶۴۰ دلار) است که شامل یک شارژر بی سیم رایگان در بسته بندی خود می‌ باشد. فروش این گوشی در ماه آوریل از فروشگاه های Mi.com و Mi Home آغاز می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.