تلفن همراه

گجت

گوشی

March 28, 2018
15:27 چهارشنبه، 8ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89117

با این گجت ها راحت سفر کنید

طبیعت پاییزی شهرستان سنندج‎
در سال ۲۰۱۸ گجت های جالبی برای علاقمندان به سفر ساخته شده اند. از دستگاهی شبیه نی که آب را تصفیه می کند تا یک زنگ در سفری و گاوصندوق همراه که همه این ها سفر را تسهیل می کنند.هر سال با آمدن فصل بهار، وسوسه سفر بسیاری از افراد را به خود می خواند. این درحالی است که در قرن بیست و یکم حمل بار و بنه انبوه یک مشکل به حساب می آید. مسافران و جهانگردان همه به دنبال راه هایی هستند تا علاوه برکاهش بار خود، بتوانند راحتی بیشتری برای خود فراهم کنند، مسیرشان را سریعتر بیابند یا حتی بهداشت را بهتر رعایت کنند و به محیط زیست کمتر آسیب برسانند.

در همین راستا برخی از گجت های سفری جالب ۲۰۱۸ را در زیر می خوانید:

بالش ارگونومیک سفری

این بالش سفری با طراحی هوشمندانه قابل شستشو است و اجازه نمی دهد هنگام خواب سر کاربر  به سمت جلو خم شود. این بالش برای والدینی که با فرزندانشان سفر می کنند نیز مناسب است. همچنین می توان از آن در هواپیما، اتوبوس، قطار، خودرو، هنگام کمپ زدن، نشستن روی ویلچر یا حتی هنگام تماشای تلویزیون استفاده کرد.

بطری آب همراه جعبه قرص مخصوص

این بطری آب راه حلی ایده آل برای افرادی است که باید روزانه دارو مصرف کنند. می توان دوز دارویی هر یک از روزهای هفته را به تفکیک در آن قرار داد. جالب آنکه بخش نگهدارنده دارو را می توان جدا کرد. از درب این بطری با گنجایش ۶۰۰ میلی لیتر می توان به عنوان فنجان استفاده کرد.

آمپلی فایر مغناطیسی

اگر آیپد تنها منبع سرگرمی در جاده باشد، می توانید با استفاده از این آمپلی فایر به نحوه بهتری از دستگاه استفاده کنید. این افزودنی که کیفیت صوت گجت را بهبود می دهد برای آیپد ۲تا ۴ قابل استفاده است.   بخش آهنربایی کوچک این گجت را به دستگاه می چسباند تا امواج صوت به سمت کاربر خم شوند.

روتر بی سیم با حافظه ذخیره یو اس بی

با کمک این دستگاه می توانید هر شبکه اینترنت کابلی را به شبکه وای فای تبدیل و از آن استفاده کنید. علاوه برآن می توانید ویدئو، عکس و موسیقی را به دستگاه های دیگری که به اینترنت متصل هستند، منتقل کنید. همچنین کاربر می تواند با کمک یک فلش یو اس بی یا هارددرایو از محتوای فضای ذخیره دستگاه های موبایل خود بک آپ بگیرد.

زنگ در سفری

کافی است این گجت را به در یا پنجره اتاق هتل آویزان کنید و با خیال راحت بخوابید. این دستگاه همچنین دارای یک چراغ قوه ال ای دی است.

ترازوی دیجیتال برای چمدان ها

با کمک این گجت دیگر نگران اضافه بار در فرودگاه ها نخواهید بود. ترازوی کوچک و جمع و جور می تواند تا ۵۰ کیلوگرم بار را وزن کند. جالب آنکه این دستگاه به باتری نیاز ندارد.

گاوصندوق همراه

مسافران می توانند اشیای قیمتی خود مانند لپ تاپ را در این گاوصندوق همراه قرار دهند و در آن را ببندند. در مرحله بعد کافی است گاو صندوق را به قدرتمندترین ستون  یا وسیله در اتاق مانند لوله سینک یا یک مبلمان بزرگ و سنگین قفل بزنید. به این ترتیب مجبور نخواهید بود مایملک ارزشمند خود را همه همراهتان ببرید.

کمربند پول!

در شهرهای بزرگ مسافران باید همیشه مراقب جیب برها و کیف قاپ ها باشند. با کمک این کمربند فرد دیگر نگران پول های خود نخواهند بود. این روشی ارزان قیمت برای ایمن نگه داشتن پول و اسناد است.

بند رخت سفری

با کمک این وسیله ساده لازم نیست لباسهایتان را روی صندلی ها خشک کنید. طول این بند رخت به ۲.۵ متر می رسد و می توان آن را با کمک قلاب فلزی به مبلمان یا دیوار آویخت.

با این فیلتر همه جا آب پاک بنوشید

این نی حجیم در حقیقت یک فیلتر آب است که می تواند بدون استفاده از مواد شیمیایی ۳ هزار لیتر آب آشامیدنی تصفیه کند. این فیلتر ۹۹ درصد باکتری های موجود در آب مانند ای کولای، وبا و سالمونلا را از بین می برد.

مرطوب کننده هوای مینیاتوری

این دستگاه کوچک می تواند یک بطری آب را به تانک تولید کننده رطوبت تبدیل کند. این گجت که سروصدای کمی دارد هوایی پاک و مرطوب را به سرعت زیاد تولید می کند. این دستگاه کوچک و سبک وزن برای استفاده در چادر، اتاق هتل و حتی هنگام پرواز در هواپیما مناسب است. دستگاه تهویه با۳ باتری برقی کار می کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.