تلفن همراه

گوشی

March 30, 2018
14:10 جمعه، 10ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89166

Huawei P20 بهترین دوربین موبایل دنیا را دارد

 
چندروز پیش در پاریس گوشی های سری Huawei P20 معرفی شدند. این پرچم داران جدید هواوی قابلیت های جدیدی را به دنیای گوشی های هوشمند به خصوص در حوزه عکاسی با دوربین گوشی معرفی کردند و سطح استانداردهای این حوزه را ارتقا دادند. دوربین گوشی Huawei P20 Pro از سه لنز Leica بهره مند است و می تواند عکس هایی با تراکم پیکسل 40 مگاپیکسل و دوربین Huawei P20 از دو لنز Leica بهره مند بوده و قادر است عکس هایی با تراکم 20 مگاپیکسل ثبت کنند. همچنین دوربین سلفی گوشی های معرفی شده 24 مگاپیکسلی هستند که موجب می شود سلفی هایی بی نظیر توسط آن خلق شود. 
 
علاوه بر مشخصه های سخت افزاری، هوش مصنوعی یا AI عامل دیگری است که موجب شده کیفیت عکس هایی گرفته شده با دوربین گوشی های سری Huawei P20 نسبت به سایر رقبا حتی در شرایط محیطی دشوار مانند نور کم یا در حال حرکت بسیار متفاوت بوده و ارتقای قابل توجهی داشته باشد. 
 
با توجه به پیشرفت های سری Huawei P20 در حوزه دوربین گوشی های هوشمند، DxOMark یه عنوان منبع معتبر رده بندی کیفی دوربین ها به این سری جدید از گوشی های هواوی امتیازاتی بالاتر از رقبای آنها از شرکت های سامسونگ و اپل اعطا کرد و دوربین گوشی های Huawei P20 را به عنوان بهترین دوربین های حال حاضر در میان گوشی های هوشمند دنیا معرفی نمود. 
 
DxOMark به گوشی Huawei P20 امتیاز 102 و به گوشی Huawei P20 Pro امتیاز 109 را داده که هر دو امتیاز از همه گوشی های هوشمند معرفی شده تا به امروز بالاتر هستند. نکته جالب اینکه پیش از این گوشی های موبایل در این رده بندی با اختلاف 1 و یا حداکثر 2 امتیاز از هم پیشی می گرفتند ولی گوشی Huawei P20 Pro با کسب امتیاز 109 و اختلاف 10 امتیاز! از آخرین رقیب خود یعنی اس 9 سامسونگ جلو افتاده است که این امر کار رقبا را در آینده برای نزدیک شدن به هواوی در این رده بندی بسیار مشکل نموده است. 
 
لازم به ذکر است که هم اکنون 3 گوشی از 6 گوشی اول در این رده بنده متعلق به هواوی است. پیش از معرفی P20 گوشی های سری Huawei Mate 10 و در راس آنها Huawei Mate 10 Pro در این رده بندی در کنار رقبایی چون آیفون ده قرار داشتند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.