تلفن همراه

گجت

گوشی

April 2, 2018
16:39 دوشنبه، 13ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89233

گجتی برای تجهیز آیفون ایکس به جک هدفون، دکمه هوم و تاچ آی دی

اپل محصولی را عرضه کرده است که بسیاری از دارندگان آیفون ایکس(آیفون 10) دنبال آن هستند.
 
به گزارش خبرآنلاین، آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در ابعاد 29 در 30 در 3.9 میلی‌متر ساخته شده و در واقع یک کلید فیزیکی برای هوم آیفون ایکس است که هم سایز آی پاد شافل نسل 4 طراحی شده است با این فرق که آی پاد شافل آلومینیومی جای خود را به یک وسیله شیشه‌ای و پلاستیکی داده است که اپل در لوازم جانبی خود از آن بهره می‌گیرد.
 
 
دکمه هوم روی این وسیله شیشه‌ای طراحی شده و یک سر آن پورت لایتنینگ دارد که به انتهای آیفون ایکس متصل می‌شود.
 
در سوی دیگر آن شاهد جک هدفون 3.5 هستیم تا کاربران بتوانند کابل هدفون را به آن وصل کنند و در کنار آن پورت لایتنینگ دیگری تعبیه شده است.
 
در واقع کاربرانی که علاقه به تاچ آی دی و نه فیس آی دی (فناوری تشخیص چهره) دارند می‌توانند با کلیک روی هوم این وسیله به روزهای خوش آیفون قبلی بازگردند با این تفاوت که حالا یک وسیله اضافی را باید با خود حمل کنند. 
 
 
اپل قیمت این وسیله کارراه‌انداز را 69 دلار اعلام کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.