تلفن همراه

گوشی

April 12, 2018
18:35 پنجشنبه، 23ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89564

سامسونگ از خریداران S9 پشتیبانی ویژه می‌کند

 
سامسونگ به کاربرانی که تا پایان بهار ۹۷ گلکسی‌های S9 و S9+ را خریداری کنند در قالب بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service)، خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد. 
 
در این طرح کاربران با فعال کردن گوشی‌های خود در زمان تعیین شده، می‌توانند با هزینه‌ای کم گوشی‌های پرچمدار را تعمیر کنند. 
 
سامسونگ الکترونیکس در روزهای آخر سال ۹۶ جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را در دو مدل S9 و S9+  به بازار ایران وارد کرد.
 
گلکسی‌های جدید S9 و S9+ نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.
همچنین به کمک قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG، گلکسی‌ S9 به محصولی کاربردی و نوآورانه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.
 
کاربرانی که مشمول سرویس VIP گلکسی‌ S9 و S9+ می‌شوند، می‌توانند از خدمات مربوط به پشتیبانی ویژه صفحه نمایش و سرویس اکسپرس استفاده کنند. برای فعال کردن سرویس VIP می‌بایست پس از روشن کردن گوشی، کد IMEI گوشی را به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید. پس از آن کد تایید برای کاربران ارسال خواهد شد.
 
پشتیبانی ویژه صفحه نمایش
آسیب‌ دیدن و شکستن صفحه نمایش گوشی برای برخی از کاربران به معنای خداحافظی با گوشی و خرید یک دستگاه تلفن همراه جدید است. این اتفاق ناخوشایند برای کاربران گلکسی S9 و S9+ نخواهد افتاد چرا که با فعال کردن بسته پشتیبانی ویژه می‌توان تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان قطعه آسیب‌ دیده را تعویض کرد.
این سرویس  برای یک بار و تا پایان سال ۹۷ قابل استفاده است و تنها شامل گوشی‌هایی می‌شود که دارای ضمانت‌نامه معتبر سامسونگ هستند. براین اساس گوشی‌هایی که تا پایان بهار ۹۷ خریداری شوند و سرویس VIP آنها فعال شود می‌توانند از پشتیبانی ویژه صفحه نمایش برخوردار شوند.
 
سرویس اکسپرس
سامسونگ برای خریدارانی که گلکسی‌‌های S9 و S9+ آنها نیاز به تعمیر دارد، طرحی را پیش‌بینی کرده تا کاربران در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هزینه حمل‌ونقل، گوشی را تعمیر و مجددا دریافت کنند. این طرح برای ساکنان ۴ شهر بزرگ تهران، تبریز، مشهد و اصفهان اجرا می‌شود. در سرویس اکسپرس کاربران بدون اینکه نیاز باشد به مکان خاصی مراجعه کنند و هزینه‌ای را بپردازند گوشی را تحویل داده و در زمانی سریع دریافت می‌کنند. در این سرویس تنها هزینه مربوط به تعمیر گوشی از کاربران دریافت می‌شود.
استفاده از خدمات بسته پشتیبانی ویژه سامسونگ منوط به داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فعال کردن سرویس VIP است که با ارسال کد IMEI گوشی به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ انجام می‌‌شود. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.