رسانه‌های اجتماعی

April 14, 2018
17:01 شنبه، 25ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89585

پیام‌رسان سروش به ۵ میلیون عضو رسید/ به روزرسانی زیرساخت برای خدمات باکیفیت‌تر

مدیر پیام‌رسان سروش با اشاره به ۵ میلیونی شدن اعضای این پیام رسان از به روزرسانی زیرساخت‌های آن برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر خبر داد.
سیدصالحی با اشاره به عملیات به روزرسانی گسترده در زیرساخت‌های پیام‌رسان سروش، گفت: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به مرز 5 میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، به روزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.
 
وی افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویس‌های سروش استفاده کنند. البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.
وی با اشاره به 5 میلیونی شدن خانواده سروش، خاطرنشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبان و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند.
 
سیدصالحی خاطرنشان کرد: باتلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلت‌فرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.
 
مدیر سروش از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویس‌های سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.