بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

April 14, 2018
22:08 شنبه، 25ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89616

گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی رونمایی شد

 
 
شیائومی امروز گوشی هوشمند گیمینگ خود را با نام Black Shark رونمایی کرد. این دستگاه کاملا با سخت افزار سفارشی است تا بهترین عملکرد بازی را در گوشی داشته باشد، از جمله نوع جدیدی از سیستم خنک کننده، ISP جدید، آخرین اسنپدراگون ۸۴۵ و یک باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپری.
 
 
 
یک ال سی دی ۵٫۹۹ اینچی ۱۸: ۹ IPS با رزولوشن Full HD + و پوشش DCI-P3 97٪ در جلوی گوشی است. تراشه Snapdragon 845 با هسته های معمول Kryo 385 و Adreno 630 GPU همراه است. برای عملکرد مطلوب، شیائومی این گوشی را به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای که دمای CPU را ۸ درجه سانتی گراد پایین می آورد، مجهز کرده است.
 
گوشی دارای اسلات microSD نیست، اما در دو نسخه عرضه می شود – ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه. تراشه پردازش تصویر بر روی صفحه با MEMC جدید است که رنگ های واضح تر و عملکرد کلی صاف را در صورت نیاز به ارمغان می آورد.
 
 
 
گوشی Black Shark دارای یک بلندگو است، اما صدای دستگاه به عنوان دومین صدای استریو Biso عمل می کند. میکروفون گوشی دارای گیم پلی با توانایی استفاده ساده از تماس های صوتی و چت رادیویی در طول بازی، بدون دخالت در بازی است. بدنه گوشی – برای راحتتر نگه داشتن – شکل X مانندی دارد و قاب آن به عنوان یک آنتن مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
 
شما می توانید یک گیم پد Black Shark را، مشابه آنچه که نینتندو با سوئیچ انجام داد، وصل کنید. ۵۰،۰۰۰ خریدار اول آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این گیم پد یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند از طریق بلوتوث متصل شود. همچنین یک دکمه اختصاصی “کوسه” در سمت چپ وجود دارد که به شما اجازه می دهد همه منابع سخت افزاری را به بازی خود اختصاص دهید تا تمام عملکرد موجود را استفاده کنید.
 
 
 
این گوشی دارای آندروید Oreo است که دارای JOY UI است: یک لانچر سفارشی که برخی از برنامه های خود را با MIUI Xiaomi به اشتراک می گذارد.
 
در پشت گوشی “کوسه سیاه“ یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل f / 1.75 + 20 MP f / 1.75 با لنز ۶P و فلاش LED دوگانه وجود دارد. اندازه پیکسل سنسور اول ۲۵/۱ میکرومتر است، در حالی که سنسور دیگر دارای پیکسل ۱ میکرومتری است. دوربین سلفی دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است اما با لنز کندتر f / 2.2.
 
 
 
این گوشی برای پیش سفارش در JD.com تا ۲۰ آوریل در دسترس است، و پس از آن برای خرید در Polar Night Black یا Sky Gray در دسترس خواهد بود. نوع حافظه مجزا (۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه) دارای قیمت ۳،۴۹۹ یوان (۵۵۷ دلار) است. قیمت نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی ۲،۹۹۹ یوان، است که به ۴۷۷ دلار می رسد، و ارزانترین گوشی با اسنپدراگون ۸۴۵ را به روز می کند. گیم پد Black Shark به طور جداگانه با قیمت ۱۷۹ یوان (۲۸ دلار) فروخته می شود.گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی رونمایی شد.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.