تلفن همراه

گوشی

April 18, 2018
20:06 چهارشنبه، 29ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89740

گوشی nova 3e هواوی فردا به بازارهای سراسر کشور عرضه میشود

گوشی Huawei nova 3e از پنج شنبه 30 فروردین ماه در بازار فروشگاهی سراسر کشور عرضه می شود. هواوی با عرضه گوشی Huawei nova 3e با طراحی متفاوت و شبیه به پرچم داران بازار، بار دیگر ویژگی های پرچم داران رقبا را در گوشی های میان رده خود به کاربران عرضه کرده است. 
 
HUAWEI nova 3e back and front display
 
این گوشی از قابلیت های فنی چون موارد شاخص زیر بهره می برد:
مانیتور 5.84 اینچی FullView 2.0 تمام صفحه با ناچ بالای صفحه به اندازه کمتر از نصف ناچ آیفون ده 
دوربین اصلی با لنز دو گانه 16 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده (AR) 
4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی
پردازنده 8 هسته ای Kirin 659
آندورید نسخه 8.0 با آخرین نسخه رابط کاربری هواوی EMUI 8.0
امنیت بالا با امکان تشخیص چهره کاربر و سنسور اثر انگشت
طراحی زیبا با انعکاس نور متفاوت در قسمت پشت و ضخامت کمتر از 7.5 میلی متر
اتصال به شبکه بی سیم با جدیدترین استاندارد WiFi یعنی 802.11ac
 
 
با توجه به قابلیت های فنی پیشرو این گوشی هوشمند جدید هواوی، قیمت عرضه اولیه آن در بازار فقط 1,699,000 تومان تعیین شده است.
 
نکته جالب اینکه در پیش فروش آن لاین اولیه این گوشی در دیجی کالا طی هفته اخیر، به دلیل تقاضای بالای کاربران هواوی مجبور به افزایش موجودی این فروشگاه به میزان دو برابر شده است. نکته جالب دیگر اینکه باوجودی که پیش فروش این گوشی نیمه شب جمعه آغاز شد، تنها طی 20 دقیقه اول در دیجی کالا صدها گوشی Huawei nova 3e توسط کاربران پیش خرید گردید. 
 
با توجه به موارد فوق انتظار می رود گوشی Huawei nova 3e بازار فروشگاهی کشور هم با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. 
 
آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برای نخستین بار و در تاریخ 24 فروردین ماه از قیمت این گوشی میان رده هواوی در بازار تهران خبر داده بود.
 
HUAWEI nova 3e metallic thin body with fingerprint sensor
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.