تلفن همراه

گوشی

April 20, 2018
13:39 جمعه، 31ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89782

آیفون ۲ سیم‌کارته می‌آید

 
 
۲ گوشی از ۳ آیفونی که تا آخر ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود، ۲ سیم‌کارته خواهد بود.
 
به گزارش خبرآنلاین، «کو» از «KGI Securities» ضمن اعلام این خبر افزود: اپل برای اولین بار است که نسخه دو سیم‌کارته خود را روانه بازار می‌کند. 
 
به گفته وی قیمت مدل 6.1 اینچی از نوع ال‌سی‌دی و دوسیم‌کارته بین 650 تا 750 دلار قیمت دارد ولی مدل تک سیم آن 550 تا 650 دلار خواهد بود.
 
اما مدل 6.5 اینچی از نوع اولد نیز دو سیم کارته دارد ولی مدل 5.8 اینچی که مدل آپگرید شده آیفون ایکس (آیفون 10) است، تک سیم خواهد بود.
 
دو سیم‌کارته شدن دلیلی برای افزایش قیمت است، در حالی که کاربران آمریکایی علاقه خاصی به داشتن گوشی دو سیم‌کارته نداشته و بازار آمریکای لاتین، آسیا و اروپا بیشتر از آمریکا از این مدل استفاده می‌کنند.
 
اپل مدتها است روی نسخه e-Sim کار کرده و ممکن است سیم دوم از این نوع باشد.
 
به گفته کارشناسان اگر اپل بتواند آیفون زیر 650 دلاری عرضه کند، سال خوبی خواهد داشت در غیر این صورت فروش بد آیفون ایکس را برای گوشی‌های جدید تجربه خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.